Muzyczny Przegląd Tygodnia #22| Muzyka&Kilka słów o ...

 Hej

Już sierpień... a może powinnam napisać DOPIERO sierpień...wam też ten czas leci tak bardzo dziwnie?
Ja żyje w takim zawieszeniu...To co się aktualnie dzieje na świecie daje każdemu z Nas w kość, jedni znoszą to lepiej inni gorzej...ja chyba jestem w tej drugiej grupie, a wy? Jak Wam mija ten cały kwarantannowy czas? Bo mnie męczy straszliwie.

Wróciłam tutaj bo miałam ochotę na kontakt z wami- moimi obserwatorami i czytelnikami (btw jeśli nie obserwujesz mnie na instagramie gdzie jestem częściej to wpadaj, bo serio jak na mnie to regularność wjechała jak nigdy!)---> https://www.instagram.com/blaackwomanx/


Chcąc umilić ten czas sobie i wam podrzucam swoją aktualną playliste.

Wiem, że lubicie te wpisy, a dawno nic nie było, więc zabierajcie się za słuchanie ;)


1. Put It Down- TOKiMONSTA



---------------------------------------------------------------------------------------

2. BrainDope -SŁOŃ



----------------------------------------------------------------------------------


3. Mein Her - LIZA MINNELI


-------------------------------------------------------------------------------------


4.  The Scientist-TYLER WARD


--------------------------------------------------------------------------


5. Baby SURF MESA


---------------------------------------------------------------------------------



6. Drown-MARTIN GARIX


--------------------------------------------------------------------------


7. Cliche- TORINE



-----------------------------------------------------------------------------

8.Genetics MEGHAN TRAINOR


--------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnia idealnie pasująca do aktualnej sytuacji 
We're All in This Together-High School





Koniecznie piszcie na dole  co tam ciekawego u was ! :)

Wpisy, które Cię zainteresują jak przyjdzie nuda:

Ulubieńcy kwiecień

PISANIE DO ZESZYTU CZYLI DOROSŁE ŻYCIE JEST DO BANI...

JOKER-UPADEK CZŁOWIEKA W SPOŁECZEŃSTWIE


Do następnego,

xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger