Inspiration with Instagram & busy week

Hej!


Ostatni tydzień mogę określić jednym słowem: szybki.
Dużo się działo w zawracającym tempie.
Pogoda dopisuje, wiosna w pełni zawitała.
W tym jakże cudownym nastroju do głowy przyszła mi myśl-''Przydałoby się wysprzątać mieszkanko, umyć okna czy coś...''
No tak mimo, że Natalcia ma już i tak obowiązków ponad, czeka wpis do publikacji, jakaś praca do napisania, artykuł do oddania bo już po terminie...
Nieee no umyjmy okna i takim oto sposobem okna zostały pięknie wypolerowane, a wszystko inne daleko w tule-i taka właśnie rada: nie szukajcie sobie wymówki od obowiązków bo one istnieją i są bardzo blisko.
Masz coś zrobić później? odkładasz coś już długi czas? Wstajesz i lecisz robić to co czeka na ciebie od miesiąca.

"Nic nie jest podawane na tacy – każdy zawsze trafia na jakieś przeszkody po drodze. Kiedy się pojawią, zastanów się jak je pokonać, a nie myśl o tym, że to już koniec drogi." - Michael Jordan




Nature&Wildness








 Funny&Cute

 E.T





Lovly view&photo

Do następnego!











28 komentarzy:

  1. Skąd ja to znam sama często tak robię, że a dam przecież radę i zrobię to później a potem mi się zbiera nie tylko okna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też zdaża się odkładać różne rzeczy na później. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas ma rzeczy, które woli zrobić później jednocześnie odwlekając nieuniknione w czasie ;)
      Buziaki!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Trzeba też pamiętać, żeby do tego wrócić ;)

      Usuń
  4. Staram się na bieżąco wszystko robić i nie odkładać za wiele na później

    OdpowiedzUsuń
  5. Co masz zrobic jutro zrob już dziś

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś zawsze znajdywało się tyle roboty jak trzeba było się uczyć. Teraz mamy milion wymówek aby zrobić obowiązki domowe. Co będzie potem?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuje tylko gorzej, gdy jesteś na swoi do ręki wpada ci dwa razy więcej pomysłów-nawet nie wiesz jak bardzo potrafisz być kreatywna gdy szukasz wymówki! ;)

      Usuń
  7. Mnie tez zdarz się odkładać na później i potem nie wie człowiek w co ręce włożyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten moment jest najgorszy...!Cała lista czeka i trzeba robić kilka rzeczy jednocześnie

      Usuń
  8. Czasem trzeba wszystko odłożyć i zrobić sobie dzień tylko dla siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza po całym tygodniu, który był zabiegany, a godzina 6 była porą pobudki. Uwielbiam piątkowe wieczory, gdy po całym tygodniu mogę usiąść z ulubionym serialem i wreszcie odpocząć :)
      Najważniejsza jest równowaga między pracą ,a odpoczynkiem, o której często zapominamy.

      Usuń
  9. Te psiaki z E.T mnie rozbawiły do łez :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takimi memami kończyć dzień! Następny jest lepszy;)

      Usuń
  10. Ja mam problem, ciagle odkłądam coś na potem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra organizacja to podstawa! Planowanie i spisywanie listy to może być dobre rozwiązanie ;)

      Usuń
  11. O tak, to o mnie! Uwielbiam odkładać wszystko na ostatnią chwilę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Im na później się coś odkłada tym ciężej się do tego zabrać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na szczesnie to czego mi sie nie chce robie na poczatku dnia a reszta to juz z gorki. Piekne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obowiązków nie przerobisz, ja się nie przejmuję, zdążę to dobrze nie zdążę to też dobrze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Często zostawiam wszystko na ostatni dzwonek a później się denerwuję, że czas goni i nie zdążę się wyrobić. Eh...
    A z drugiej strony - spontaniczność :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że się podobają!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger