Wakacyjni ulubiency

Hej kochani,
Dzisiaj przygotowałam dla was ulubieńców z 2 miesięcy  wakacji.
W wakacje miałam trochę czasu i odkryłam , przeczytałam czy też obejrzałam kilka fajnych rzeczy.
Postanowiłam tymi odkryciami się z wami podzielić, mam nadzieje że kogoś zainspiruje.

#Książka
W czasie wakacji miałam trochę wolnego czasu i nadrobiłam moje zaległości w czytaniu. Muszę wam powiedzieć, że dawno nie czytałam dla siebie , z reguły były to jakieś lektury do szkoły, brakowało mi czasu na takie czytanie dla siebie. Przez wakacje przeczytałam sporo ksiązek ale książka , która szczególnie mi przypadła do gustu jest to książka ,,Strażnicy historii” Jest to książka , która dostałam ale nie miałam okazji jej przeczytać aż do teraz.
Przeczytałam 3 tomy tej serii i bez spoilerów powiem wam że książka dobra , trochę inna niż wszystkie ale musicie sami przeczytać żeby ocenić, ile ludzi tyle opinii.




 
 
#Serial
Razem z końcem roku, skończyły się również moje ulubione seriale, które oglądałam na bieżąco
Pamiętniki Wampirów – zakochałam się w tym serialu już od pierwszego odcinka
Białe kołnierzyki – serial ten został mi polecony , również świetny i przystojny główny aktor .
Na sygnale – bardzo dobry serial, atmosfera w serialu jest super, aktorzy są w fajnych relacjach.
Czarownice z East endu – serial , który bardzo polecam i czekam z niecierpliwością na kolejne sezony .
Szukałam czegoś co zastąpi mi te seriale i postanowiłam zacząć oglądać Teen Wolf . Serial , który z początku myślałam ze będzie taki sobie ale gdy się wciągnęłam to potrafiłam obejrzeć jeden sezon w ciągu dnia, zostałam mile zaskoczona :) Aktorzy są niesamowici a zwłaszcza Derek, który idealnie pasuje do scenerii grając takiego bad boya 

#Jedzenie i Picie
Najczęstszym daniem ,które jadłam w wakacje były naleśniki z owocami czy serem . Było to najchętniej zamawiane prze zemnie danie.
Jeśli natomiast chodzi o picie to niedawno odkryłam napój witaminowy o ciekawym smaku i wspaniałym zapachu, serdecznie wam go polecam. Kupiłam go w Auchanie za 1.55 zł .

#Piosenka
Najczęściej słuchanymi piosenkami prze zemnie w wakacje są :
Taylor Swift -Blank Space
Rihanna – American Oxygen
Linki do piosenek
#Kosmetyk
W tych ulubieńcach chce wam polecić maskarę Lemax. Trzykrotnie zwiększa objętość i wydłuża rzęsy, utrzymuje sie bardzo długo, nawet przez cały dzień, nie spływa z rzęs. Tusz sprawuje się świetnie, jest bardzo lekki i delikatny , pięknie wydłuża rzęsy. Polecam !
#Aplikacja
W Lipcu i sierpniu ulubioną moją aplikacją jest zdecydowanie We heart it.
Jest to bardzo fajna aplikacja, na której znajdziemy mnóstwo inspirujących zdjęć.
Link do mnie ----> http://weheartit.com/lolson1999


Dodaje wam również zdjęcia z dzisiejszej wizyty w Warszawie.






Gdzie mnie znajdziecie ?
Fb--> https://www.facebook.com/natalia.gankowska
Ask--->http://ask.fm/natusialol -
Chcesz o coś zapytać ? Pisz !
Pozdrawiam Natka :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger