★ ☆Pracowity weekend ★ ☆ Vlogpost ★

Hej kochani
Dzisiaj przychodzę do was z update co się działo u mnie ciekawego w weekend, bo dawno nie bylo takiego normalnego postu z mojej codzienności.
Piątek był dniem ciężkim , pisałam 2 sprawdziany, ale jestem zadowolona powiem wam .
Po lekcjach pojechałam z koleżankami do galerii po prezenty mikołajowe , w końcu się zebrałyśmy .
Do domu wróciłam późno i nie robiłam w sumie nic ciekawego oprócz nadrabiania serialów.
W sobotę wybrałam się drugi raz do galerii tym razem po prezenty świąteczne dla rodziców i siostry.
Od rana zaczęłam pracowicie dzień, gdyż stwierdziłam ze zrobię porządek w moich wszelkich papierach i czas w  końcu tym się zająć.
Około 16 wybrałam się na zakupy , w sumie to szybko sie wyrobiłam bo zeszło mi tylko 2 godziny także ucieszyłam się tym faktem. Wróciłam do domu , prezenty oczywiście dobrze schowałam i zajęłam się lekcjami aby trochę nadgonić zaległości.
6 grudnia rodzice zrobili mi niespodziankę na mikołajki i umilili mi ten czas z ptasim mleczkiem w kształcie serduszek.
W niedziele w sumie nic nie robiłam hahah wieczorem wybrałam się ze znajomymi na łyżwy.
W domu byłam o 21 , wymarzłam się na przystanku za autobusem , nie polecam wieczornego powrotu do domu w niedziele.
Teraz trochę zdjęć ;


















2 komentarze:

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger