Przejdź do głównej zawartości

Buble & Denko...rozświetlacze, brazery i wiele innych

Hej kochani,
Przychodzę do Was z nowym postem odnośnie kosmetyków, które mi się totalnie nie sprawdziły oraz kosmetyków na wykończeniu, które były rewelacyjne , zrobię Wam takie małe zestawienie abyście mogli sobie porównać i podkreślam, że te kosmetyki nie sprawdziły się u mnie co nie oznacza że u kogoś innego też nie zdadzą egzaminu. 
Już prawie grudzień, święta, szał zakupowy i wiele innych. 



 Kulki rozświetlające

 Zacznijmy od rozświetlacza a właściwie kulek rozświetlających, które nie sprawdziły się u mnie niestety, były to moje pierwsze kulki ale nie zdały egzaminu. Lubię je nakładać dodatkowo na mój bazowy rozświetlacz wtedy jest okey ale sam nie nadaje się. Jest on niby na pozór dobry ale prawie go nie widać, a czasami nakłada się na kościach i są tylko takie duże brokatowe kulki...
Także mowie temu produktowi Nie






EYELINER

Kolejnym bublem jest eyeliner z Lovly w płynie,  dostałam go ale nie sprawdził się również. Pędzelek jest rozdwojony, sam płyn jest słaby bardzo, jedno pociągnięcie a nawet i nie i znowu trzeba nabrać produkt. Użyłam go ze dwa razy i trafił do szuflady.





Brązer

Trzecim produktem jest bronzer, który okazał się totalnym nie wypałem gdyż okazał się pomarańczowy i wygląda nie korzystnie na twarzy, co prawda ładnie się mieni i latem przy opaleniźnie na brązer wyjściowy jak go minimalnie nałożę wygląda fajnie ale jako samodzielny produkt nie jest odpowiedni do konturowania.
Pozatym jego kolejnym minusem jest to, że przy użyciu palcem tego produktu coś dziwnego się z nim dzieje i jego konsystencja się zmienia co możecie zauważyć w jakimś stopniu na 3 zdjęciu , że nie zachowuje się fajnie a tutaj tylko był on użyty do swatcha. 







 

 Płyn micelarny

Przed ostatnim produktem  jest płyn micelarny Bebeaty, który jest dobry ale do demakijażu również mi się nie sprawdził niestety. 



 Najlepszy rozświetlacz


Ostatnim już produktem nie jest bubel lecz denko rożświetlacza z paletki o której już wspominałam u siebie nie raz. Jest to piękny rożświetlacz, używałam go przez całe wakacje dopóki mi się nie skończył a ostatnio upuściłam paletkę do konturowania i reszta już mi się rozbiła ale serdecznie polecam zarówno rozświetlacz jak i bronzer, oba produkty są rewelacyjne.
Podlinkuje wam post z jej testem , polecam gorąco bo długo szukałam czegoś fajnego do konturowania a to naprawdę jest produkt warty uwagi.

Zapraszam również do testu moje nowego nabytku, rożswietlacza, który z polecenia również  świetnie mi się sprawdza .

Popularne posty z tego bloga

Recenzja mineralnego podkładu Revers - Beauty & Care

Hej kochani

Witam was w nowym poście tym razem poście z recenzją podkładu mineralnego , który nie jest podkładem jakoś bardzo popularnym jednak okazał się miłym zaskoczeniem.
 Zacznijmy może najpierw skąd w ogóle  podkład mineralny i dlaczego akurat mineralny ?
Otóż stąd , że moja skóra wraz z nadejściem zimy i ochłodzenia robi się strasznie nie znośna i nie przyjmuje na twarz nic, nic nie wygląda na niej w tym okresie dobrze jeśli chodzi o podkłady.  Wiele podkładów przetestowałam , ale  którego bym nie nałożyła podkreślał on niestety  suchą skórę co nie wyglądało dobrze.
Wreszcie natknęłam się w sumie przez przypadek na podkład mineralny , który okazał się strzałem w dziesiątkę i świetnie mi się sprawdził . W międzyczasie testowałam również wiele olejków czy też kremów aby pomóc skórze w tym okresie z nawilżeniem by wyglądała jak należy .  W tygodniu  nie mam tego czasu wieczorem tak dużo aby zadbać tak jak należy swoją skórę  i poświecić czas na pielęgnacje, gdyż do pozna nauka ,lekcje …

Recenzja filmu The Choice ...Każdy wybór to decyzja...

Hej kochani,


Przychodzę do Was z małą recenzją , swoją opinią na temat filmu , który całkiem nie dawno wyszedł, ale zanim o tym to trochę wam opowiem co u mnie się dzieje. Wróciłam z 3 dniowego wyjazdu ze szkoły , niby integracja ale wiecie jak to jest już w 2 klasie liceum..ale lepsze to niż siedzenie w szkole, mała odmiana zawsze dobra. Taki wyjazd zawsze się przyda , zmiana otoczenia, przebywanie z innymi ludźmi zawsze coś innego. Postanowiłam na tym wyjeździe odpocząć choć trochę , było to dosyć trudne bo mieliśmy zaplanowany tam czas godzina po godzinie , co prawda trochę wolnego było jednak mogło być więcej ale ogólnie było okey.



Powiem Wam że wróciłam w środę wieczorem , w czwartek sobie razem z moim chłopakiem odpuściliśmy szkołę bo na piątek było tyle nauki i lekcji że byśmy wieczorem tego nie ogarnęli. W czwartek było tak masakrycznie , nie mogłam się w ogóle ogarnać , znowu wrócić do rutyny i trybu który już sobie w miare wyrobiłam i z powrotem się wbić to jednak trochę wy…

★ Grudniowe Inspiracje ★

Hej kochani,

Dziś trochę wprowadzimy się w ten nastrój świąteczny jeszcze bardziej , święta coraz bliżej a trochę  inspiracje idealnie się do tego nada.

Zapraszam 





















Zapraszam również na pozostałe wpisy świąteczne, które podlinkuje Wam tutaj

Cięzki ydzień i już Last Christmas ?!
Świąteczna playlista