Nowy rok nowa ja – HAHAHHAHA no chyba nie.














Zanim zaczniesz czytać to co poniżej, zalecam zabrać ze sobą w tę drogę troszeczkę dystansu
.
.
.
.
.
.
...no dobra może więcej niż troszeczkę

Miłego czytania!

Hej kochani

Tym sarkastycznym tytułem rozpocznę dzisiejszy wpis, porozmawiamy sobie a właściwie ja wygłoszę monolog  (wy w komentarzach możecie pisać co uważacie, bardzo chętnie poczytam! ;D)

Jak często słyszycie, że w nowym roku "ja to  się wezmę za siebie, ale teraz się już nie opłaca"  "w nowym roku co ja to nie zrobię, zacznę chodzić na siłownie, zdrowo się odżywiać" i inne tego typu  ‘obiecanki cacanki’? Nie mówię, że wszyscy są tacy gołosłowni ale zaczyna mnie to już irytować powolutku, wiec stad pomysł aby przelać to na wirtualny papier.
Tak sobie siedzę z herbatką pod kocykiem i szlak mnie trafia.... przeglądam tablice na facebook'u a co chwile tylko post typu-Nowy rok czas na zmiany, czas spisać nowe jeszcze bardziej nierealne postanowienia wykraczające poza mój zasięg- a potem tylko rozczarowanie... to jak widzę te wpisy „ Nowa Ja w nowym roku ‘ to mam ochotę wyrzucić monitor za okno, pytając się DLACZEGO DOPIERO W NOWYM ROKU DO JASNEJ…?!!?!?!?!?!
Przepraszam za uniesienie ale niektórzy naprawdę przesadzają…. Tak myślę i myślę i nie mogę pojąc jak ludzie to widzą. Idca ich tokiem myślenia to trzeba czekać do nowego roku żeby zacząć jakiekolwiek zmiany? Żeby zacząć żyć w inny sposób ?
Rozumiem że trzeba już dokończyć rok w starym stylu a od nowego „ NOOO OD NOWEGO TO JA SIŁOWNIA i MARCHEWKI ‘ – taa dobrze będzie jak taka osoba wytrzyma trzy pierwsze miesiące a potem nie zapomni o tych marchewkach.
Nowy rok ma dodac nam jakiejś magicznej siły na te zmiany?
Dlaczego nie zaczniemy teraz?
Dlaczego mamy czekać na nowy rok żeby coś zmienić …?

Odpowiedzmy sobie szczerze na te pytania
Drodzy kochani czytelnicy zacznijcie od teraz ( * po zostawieniu komentarza ze swoją opinią), zamiast siedzieć na swojej szanownej dupce ruszcie się i zacznijcie od tej chwili, nie za 5 minut czy za pół roku NOW.

Prosty schemat
Siadasz-planujesz-wykonujesz






Lepiej od razu przejsc do tego ;)





Mam nadzieję, że przebrneliscie
Do następnego Natalia


Poprzednie wpisy:
Świąteczna Playlista 2017
Co zobaczymy na dużym ekranie? Filmy na 2018
Na co możemy liczyć w 2018?!Książki/Filmy/Muzyka
Zimowe zdobienie na paznokciach!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger