Test Palety W7-Arabic Night

Hej kochani

Nareszcie trochę wolnego a co za tym idzie (mam nadzieję) więcej postów. Mam zapełniony cały zeszyt pomysłami i teraz przyszedł czas żeby je przygotować i  zrealizować dla Was.
Na dzisiaj przygotowałam mały test palety w7 jednak wsparłam się też dwoma innymi paletami , o których już  pisałam i zostawię Wam linki do tych postów.
Palete zamówiłam z polecenia i dobrej opinii jaką słyszałam na jej temat, zaintrygowały mnie też jej cienie które w większości były brokatowe ale utrzymane w kolorystyce brązu oraz złota.
Jednak paleta nie sprawdziła się najlepiej, szczerze miałam większe oczekiwania co do niej.
Mamy w niej 3 cienie matowe oraz  5 brokatowych,jednak ich pigmentacja jest beznadziejna.
Tak naprawdę tej pigmentacji w ogóle  nie ma, na palcu zostaje trochę brokatu  a na pędzelku nawet tego nie ma.
Miałam nadzieje że to będzie fajna paletka z, która będzie można się trochę pobawić i pokombinować jednak nie mam na co liczyć.
Zresztą zobaczcie sami
Efekt został uzyskany przy pomocy:

Palety Make Revolution Mattes 2
Haul Kosmetyczny&Paleta Makeup Revolution

Palety Lovely Dark Nude
Test Palety Nude

oraz W7 o,której dziś sobie rozmawiamy.
























Piszcie jakie są wasze ulubione paletki do makijażu!

Zapraszam do poprzedniego postu 💖💖
Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger