Misz masz , mix z życia

Hej kochani,
Dzisiaj w końcu się do was odzywam , dawno nic nie pisałam ale musicie to zrozumieć pp brak czasu na cokolwiek. Dlatego postanowiłam ,że posty będą się ukazywać raz w tygodniu gdyż na dzień dzisiejszy nie dam rady więcej pisać :/
Mam nadzieje że zrozumiecie :)
A teraz przejdżmy do ciekawszych rzeczy
Przychodzę do was aby uaktualnić co tam u mnie słychać.
Jesień już zawitała , pogoda jak to w Warszawie różna
W szkole dużo nauki , testów i nie ciekawie ...
Podsunę wam kilka fajnych piosenek
- Sulin między mną a toba
- Na lepsze Zbuku
-Żehot
-Saszan - proste słowa 

A już jutro wybieram się na zakupy kosmetyczne  i niedługo pojawi się post co tam ciekawego kupiłam ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger