#Day With Me| Jeszcze tylko tydzień...|

Hej kochani

Dzisiaj przychodzę do Was z postem, którego dawno nie było a mianowicie Day With Me, czyli co tam ciekawego dzieje się u mnie w ciągu dnia.

Mój pierwszy tydzień ferii już mi uciekł, nawet nie wiem kiedy a już zaraz jest poniedziałek na szczęście wolny więc to robi go dobrym poniedziałkiem bo z reguły nie są one  lubiane  jak bardzo dobrze wszyscy wiemy i jest to najbardziej znienawidzony dzień przez większość ludzi.
Poniedziałek oznacza początek tygodnia ...dłuuugiego tygodnia ale dobra bo ja tu o poniedziałku się rozwodzę a przygotowałam wpis z mojego dnia a nie mojego poniedziałku bo on dopiero przede mną.
 

1.  

I tak też  było i tym razem, otworzyłam oczy o 11 a podniosłam się o 12 także godzinka na odpoczęcie po spaniu musi być, nadrobieniu yt, przejrzeniu wszelkich social mediów i wszystkiego innego co ominęło mnie przez noc.
To już czas ...Czas wstać...


2. 
Swoje kroki kieruję do kuchni po ciepłą dobrą kawunie, która mnie rozbudzi i da energię do dalszego działania, oczywiście nie może zabraknąć niedzielnego śniadanka, które nie składa się z jogurtu albo płatków lecz z czegoś smaczniejszego i zdrowszego. W dni wolne staram się poświęcać na śniadanie trochę więcej czasu i przygotować coś porządnego bo pamiętajmy, że śniadanie to najważniejszy posiłek od którego powinniśmy zacząć swój dzień i powiem Wam w tym roku trzymanie się tej zasady bardzo dobrze mi wychodzi także i Was zachęcam aby dzień zacząć od dobrego śniadania.
Dobra bo znowu się rozpisałam


 

3.    
Jakiś szybki skok po kanałach, co tam ciekawego w telewizji a następnie przychodzi czas na pobieżne ( tak tylko  pobieżne żeby stworzyć pozory) sprzątanie, które nie zajmuje mi więcej niż 10 minut.

4. 
 
 Przychodzi czas aby usiąść przy centrum dowodzenia odpalić Youtube,  małe 
planowanko na dzień i przechodzimy do makijażu. W wolne dni lubię usiąść na spokojnie i ładnie się umalować, w tygodniu z powodu braku czasu i wyboru dłuższego pospania mój makijaż nie zajmuje mi więcej niż 15 minut. Jedak w ferie mam ten czas także wykorzystuje i na spokojnie się maluje i nie ograniczam do tuszu, korektora i pudru.





Kosmetyki użyte przy makijażu
Do twarzy :
Krem matująco nawilżajacy z Acneline
krem BB z Under20
korektor Catrice Camouflagecream 010 Ivory
Puder z Ingrid
Rozświetlacz z Lovely Gold

Do Oczu:
Paletka Makeup Revolution London Mattes 2
Na dole zostawię Wam linki do postów gdzie bliżej opisywałam te kosmetyki







5. Gotowa do wyjścia !

Ostatnie zerkniecie w lustro i stwierdzenie "nie jest źle lepiej już nie będzie' i wychodzimy
Czas zacząć podróż.








Niedziele  spędzam z chłopakiem, spokojna luźna niedziela,  jakiś film spacer kolacja i miłe zakończenie tego dnia.



Serdecznie dziękuję i Zapraszam do pozostałych postów

Test rozświetlacza z Lovely
Haul Kosmetyczny&Paleta Makeup Revolution

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger