Przejdź do głównej zawartości

Ulubieńcy Września i Pażdziernika


Hej kochani,

Przychodzę do Was w końcu z ulubieńcami bo w sierpniu pominęłam ten post … w sumie nie miałam dużo więcej niż w lipcu tych ulubieńców jakoś dużo się nie uzbierało więc postanowiłam że po prostu zrobię ulubieńców z września i październikai będzie tego już więcej.
Nie lubię też robić czegoś na silę, albo dlatego ze coś stało się rutyną więc dopiero teraz wracam do Was z nimi.

Zacznijmy zatem  od książki

 

# Książka

 

W tym miesiącu naszło mnie na trochę fantastyki ale i wątku miłosnego jednak nie takiego banalnego jakie zwykle są w książkach więc sięgnęłam do serii ''Szeptem”
Lubię do niej wracać, z każdym razem gdy ją czytam czuję się jakby to był pierwszy raz gdy otwierałam pierwsze strony. Za każdym razem tak samo wciąga i pochłania że aż nie chce się przerywać czytania. Gorąco polecam, jeśli jeszcze nie miałyście jej w rękach to znajdźcie czas dla niej bo naprawdę warto jeśli lubicie tego typu książki.









#Piosenki 

Wciąż Kacper HTA

Gabinet Luster Demonologia

Pour It Up Rihanna

Sweet Dreams  Ft. Skylar Stecker

All About You Hilary Duff

 

 

 

#Kosmetyki

 

 

W przeciągu tych dwóch miesięcy jeśli chodzi o kosmetyki troszkę poużywałam, potestowałam nowości. Idzie jesień moja skóra zaczyna inaczej reagować, potrzebuje innej opieki i innych kosmetyków które do tej pory się sprawdziły ale teraz nie nadają się kompletnie więc musiałam szukać czegoś jeszcze lepszego od poprzednich zarówno jeśli chodzi o pielęgnacje jak i kolorówkę.

Zacznijmy od jedwabiu w spreyu, który w okresie jesienno zimowym jest moim MUST HAVE , moje włosy wraz z nadejściem zimna stają się suche i zaczynają się elektryzować a on sprawia że zostają na swoim miejscu.





Kolejnym kosmetykiem bardzo przydatnym jest Glamid żel na wszelkie nie spodziewane wypryski które w okresie zimowym się pojawiają na mojej cerze. Wczesniej używam benzacne ale teraz będzie on za silny i za bardzo bedzie mi wyszuał skóre a ten żel jest idealny , nie wysusza skóry i szybko działa, nałożony na noc potrafi wiele zdziałać. 





Kolejną rzeczą jest czarna kredka z Wibo, którą kupiłam z powodu nie sprawdzenia się poprzedniej kredki temperowanej z Lovly również czarnej która po 3 temperowaniu się roztrzaskała kompletnie ale o tym będziecie mogli przeczytać już niedługo w bublach , które dla  Was przygotowuje. Natomiast ta kredka jak do tond sprawdza mi się rewelacyjnie i nie mam żadnych zastrzeżeń więc polecam ją jak najbardziej.












 Teraz przejdźmy do tego co najbardziej lubię czyli pomadki.
We wrześniu i październiku najczęściej nosiłam konturówkę z wibo o nr. 2 i pomadkę z paese o nr.24







#Photo wrzesień i Październik














Dziękuję Wam za przebrnięcie do końca,  dużo materiału z dwóch miesięcy ale mam nadzieję ze wytrwaliście, piszcie czy wolicie takich ulubieńców zbiorczych czy raczej jak jest mniej troszkę a może bardziej konkretniej.
Miłego wieczoru, buziaki

Popularne posty z tego bloga

Recenzja mineralnego podkładu Revers - Beauty & Care

Hej kochani

Witam was w nowym poście tym razem poście z recenzją podkładu mineralnego , który nie jest podkładem jakoś bardzo popularnym jednak okazał się miłym zaskoczeniem.
 Zacznijmy może najpierw skąd w ogóle  podkład mineralny i dlaczego akurat mineralny ?
Otóż stąd , że moja skóra wraz z nadejściem zimy i ochłodzenia robi się strasznie nie znośna i nie przyjmuje na twarz nic, nic nie wygląda na niej w tym okresie dobrze jeśli chodzi o podkłady.  Wiele podkładów przetestowałam , ale  którego bym nie nałożyła podkreślał on niestety  suchą skórę co nie wyglądało dobrze.
Wreszcie natknęłam się w sumie przez przypadek na podkład mineralny , który okazał się strzałem w dziesiątkę i świetnie mi się sprawdził . W międzyczasie testowałam również wiele olejków czy też kremów aby pomóc skórze w tym okresie z nawilżeniem by wyglądała jak należy .  W tygodniu  nie mam tego czasu wieczorem tak dużo aby zadbać tak jak należy swoją skórę  i poświecić czas na pielęgnacje, gdyż do pozna nauka ,lekcje …

Recenzja filmu The Choice ...Każdy wybór to decyzja...

Hej kochani,


Przychodzę do Was z małą recenzją , swoją opinią na temat filmu , który całkiem nie dawno wyszedł, ale zanim o tym to trochę wam opowiem co u mnie się dzieje. Wróciłam z 3 dniowego wyjazdu ze szkoły , niby integracja ale wiecie jak to jest już w 2 klasie liceum..ale lepsze to niż siedzenie w szkole, mała odmiana zawsze dobra. Taki wyjazd zawsze się przyda , zmiana otoczenia, przebywanie z innymi ludźmi zawsze coś innego. Postanowiłam na tym wyjeździe odpocząć choć trochę , było to dosyć trudne bo mieliśmy zaplanowany tam czas godzina po godzinie , co prawda trochę wolnego było jednak mogło być więcej ale ogólnie było okey.



Powiem Wam że wróciłam w środę wieczorem , w czwartek sobie razem z moim chłopakiem odpuściliśmy szkołę bo na piątek było tyle nauki i lekcji że byśmy wieczorem tego nie ogarnęli. W czwartek było tak masakrycznie , nie mogłam się w ogóle ogarnać , znowu wrócić do rutyny i trybu który już sobie w miare wyrobiłam i z powrotem się wbić to jednak trochę wy…

Kevin sam w domu +18?!NIE oglądaj tego.

NA EKRANIE – NOWA SERIA

Hej kochani, przygotowałam dla was cos nowego a mianowicie serie w, której chce się z Wami dzielić (postaram robić się to w miarę regularnie) tym co aktualnie oglądam, będę podsyłać coś ciekawego i przyjemnego na wolny wieczór do obejrzenia -  serial albo film, zależy co aktualnie będę  dla was miała.
Każdy w piątkowy wieczór przeszukuje internet aby znaleźć coś  do obejrzenia, tu będziecie mieli gotowe listy.
Zatem po krótkim wstepie przejdżmy może juz do konkretów czyli pierwszej pozycji na naszej liscie.



1. Babysitter(2017)

Zaczniemy wyjątkowo od pozycji, której NIE polecam oglądać i marnować swojego jakże cennego czasu na tak bezpłciowy film jakim jest Babysitter(2017).
O matko jaki to dramat! Może nie gorszy niż niektóre polskie produkcje filmowe (np.Botoks, no tutaj nie nie nie zdecydowanie nie) ale  równie niskich lotów.
Jak tak myślę to...nie wiem czemu dobrnęłam do końca, chyba z każdą minutą miałam nadzieje że się rozkręci i zostanę mile zaskoczona - mó…