Test instargramowych trików & matowe usta

Hej kochani,
Dziś przychodzę do Was z dość nietypowym postem gdyż będzie on testem instagramowych filmików, których jest wiele , każdy jest o czymś innym a dziś sprawdzimy na ile procent są prawdziwe , te wszystkie idealne makijaże i różne triki ...Zaczynamy

Zacznijmy od ust , na rysunkach przedstawionych poniżej jest metoda a właściwie trik jak za pomocą konturówki i pomadki można optycznie powiększyć usta aby wydawały się na pełniejsze i większe.


 

A o to efekty jak to wyszło u mnie , przygotowałam Wam ten test przy pomocy dwóch kolorów, mocnej fuksji oraz czerwieni .








 

Drugą metodę którą przetestowałam jest zmatowaniene zwykłej pomadki i otrzymanie wlasnie pełnego matu, jest to bardzo fajny łatwy i szybki sposób dla osob które mają duże kolekcje normalnych pomadek nie matowych i nie chca kupowac kolejnych tylko dlatego ze taka moda, jeśli tak ta metoda jest dla ciebie , zapraszam ;) 

Na początku nakładamy normalną pomadkę, taka jak chcemy , w moim przypadku jest to pomadka nude z wibo o numerku 4.
Po nałożeniu pomadki bierzemy nasz sekretny składnik do zmatawiania czyli ....puder... tak właśnie to nim będziemy dziś pracować i nakładamy kosmetyk na nasze pomalowane usta do tego momentu do jakiego uznamy ze uzyskaliśmy  taki mat jak nam się podoba.







A o to efekt końcowy, mam nadzieję, że taki test Wam się spodobał jeśli chcielibyście zobaczyć inne testy to napiszcie w komentarzu a ja się już z Wami żegnam i do zobaczenia już w kolejnym poście ;) 


 PRZED 



PO
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger