Ulubieńcy Stycznia & Lutego

Hej kochani

 

Na dziś przygotowałam dla Was ulubieńców z dwóch ostatnich miesięcy, wiem wiem zaniedbałam ostatnio tą serie postów co prawda na rzecz innych nowych, ale chce wrócić do ulubieńców bo bardzo lubię robić to zestawienie na koniec miesiąca.

 

Bez zbędnego przedłużania przejdźmy do ulubieńców

Zacznijmy od piosenek, których słuchałam w ostatnim czasie ciągle i nie zmiennie


  • It Ain't Me Kygo, Selena Gomez
  • Where's the Revolution Depeche Mode
  • Dama De Pica Shift
  • Believer Imagine Dragons
  • You look good Lady Antebellum
  • Knocking on Heavens Door Raign
  • Tuesday Burak Yeter, Danelle Sandoval

Filmy 

 

,,Never Leave Your Partner Behind"

 



W ostatnim czasie u mnie jakiś film czy serial to podstawa, dużo oglądam rano do kawy Youtube wieczorem jakiś film na dobranoc.
Kilka dni temu obejrzałam bardzo fajny a jednocześnie mądry film, który może nas czegoś nauczyć czy dać do myślenia. Myślę, że jest to film jeden z tego gatunku, po którym zastanawiamy się nad swoim życiem i je analizujemy i porównujemy … szukamy podobieństw i różnic.
Fireproof o, którym mowa  opowiada nam o problemach i rutynie w małżeństwie, która pojawiła się po 7 latach...brak zrozumienia, uwagi.
Pielęgnacja związku jest bardzo ważna, nie ważne ile ze sobą jesteśmy, w każdym etapie  potrzebujemy osoby , która będzie blisko, która wysłucha, doradzi, powie co robić albo po prostu przytuli jak mamy zły dzień...nie możemy być tylko tacy na początku związku...
To właśnie pokazuje nam ten film , na to zwraca uwagę , właśnie na tą próbę czasu przez, którą przechodzi każda para w odpowiednim momencie.


Zostawiam Wam link do przeglądu filmowego, który również pojawił się w tym miesiącu.



 

Kosmetyki

 


#Kolorówka



Teraz przejdziemy do części kosmetycznej i zaczniemy od paletki o, której wspominałam Wam w ostatnim haulu kosmetycznym i używam jej prawie co dziennie zarówno do mocniejszego makijażu jak i tego dziennego.








#Pielęgnacja

 


Jeśli chodzi o pielęgnację to mam Wam do polecenia dwie maseczki , które w okresie zimowym pozwalały mojej skórze na regeneracje.




 

#Lakiery



Zostawiam Wam link do tego postu z lakierami, które najczęściej nosiłam w ostatnim czasie, tam macie wszystkie konkretne kolorki a i ich  numerki.



#Pomadki



W lutym stawiałam na coś neutralnego i delikatnego jednak zdarzały się dni kiedy robiłam mocniejszy makijaż i wtedy było potrzebne coś mocniejszego.









#Perfumy




W ostatnim czasie udało mi się odkryć nowy zapach a mianowicie Nou pour femme Rose Patchouli. Bardzo ładny kobiecy zapach, zarazem świeży ale zawierający cięższą nutkę.






#Photo Luty 

   

 







 










 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger