Na co możemy liczyć w 2018?!Książki/Filmy/Muzyka



Hej kochani
Już mamy 6 grudnia a ja jeszcze nie wypuściłam nic świątecznego ale spokojnie mam przygotowaną cała listę pomysłów wystarczy ją wykonać, no właśnie wykonać...
Ale przejdźmy do postu bez zbędnego narzekania bo i tak będzie on dosyć obszerny.

Uwaga uwaga, będziecie pierwsi- jeśli przeczytacie ten post!
Otóż mam dla was premiery z kilku rożnych kategorii, mój radar się uruchomił i stwierdziłam czas wyśledzić co się będzie działo w przyszłym roku!
 Tak tak to już za 24 dni! Więc mało czasu na przygotowania i planowanie kiedy na co się wybrać, no bo przecież nic nie można opuścić – I’m just kidding  
Przygotowałam dla was po kilka pozycji z premier, które ukażą się w przyszłym roku i to nie tylko w styczniu.

Do wyboru będziecie mieli kilka kategorii: Ksiązki/Filmy/Muzyka i niestety na ten moment nic w moich kosmetycznych dojściach  nie piszczy ale spokojnie ja się wszędzie dostane także wy również będziecie wiedzieli co w świecie beauty wyjdzie a tym czasem przejdźmy do pierwszych wariacji.

1.Książki

Pierwszą sekwencją do, której przejdziemy będą tytuły książkowe. Tak tak nie przesłyszeliście  się gdyż one również mnie interesują, wbrew pozorom wiele osób jeszcze czyta zwykle PAPIEROWE książki – wiem własnie was zszokowałam no ale cóż, jednak coś jest w tych zwykłych dobrych książkach a nie daj boże jak jeszcze pachną takim starym papierem- You know what I mean.

Styczeń 

Coben Harlan
W domu

Moyes Jojo
Ostatni list od kochanka 


Krauze Karolina
Projekt miłość


Masterton Graham
Martwi za życia

Robb J.D
Uczeń i śmierć 


Benedict Marie
Pokojówka milionera

 Luty 


Sager Riley
Ocalałe

Iana R. MacLeoda.
Czerwony śnieg 


K. Vonnegut
Slapstick albo nigdy więcej samotności


S. McDougall
Okrutne miasto

2.Muzyka


No któż to zawita u nas w Polsce- naszym pięknym kraju…? 
Pewnie się zastanawiacie kto by tu przyjeżdżał, żeby wystąpić i zaśpiewać dla białych zwykłych ludzi? 
Otóż przed państwem nie kto inny jak sam Ed Sheraan! Tak tak nie przesłyszeliście się gdyż Ed Sheeran, Depeche Mode, Metallica to jedni z gigantów, którzy zagrają w naszym kraju w 2018 roku a my już nie możemy się doczekać!

Ale po kolei drodzy czytelnicy, zacznijmy od  początku:

Styczeń

27.01.2018: David Guetta w Polsce, Kraków

Luty

5.02.2018: Khalid w Polsce, Warszawa
7.02.2018: Depeche Mode w Polsce, Kraków
9.02.2018: Depeche Mode w Polsce, Łódź
11.02.2018: Depeche Mode w Polsce, Gdańsk
23.02.2018: Emeli Sande w Polsce, Kraków
25.05.2017: Tyga w Polsce, Warszawa

Marzec

6.04.2018: Kelly Familly, Gdańsk

Kwiecień

6.04.2018: Kelly Familly, Gdańsk
7.04.2018: Kelly Familly, Łódź
8.04.2018: Kelly Familly, Kraków
18.04.2018: Thirty Second To Mars, Łódź
24.04.2018: Macklemore w Polce, Warszawa
28.04.2018: Metallica w Polsce, Kraków

Maj

12.05.2018: James Blunt w Polsce, Warszawa

Czerwiec

1.06.2018:Sam Smith w Polsce. Orange Warsaw Festiwal 2018

Lipiec

6.07.2018: Gorillaz w Polsce, Open'er Festival 2018 Gdynia
7.07.2018: Bruno Mars w Polsce, Open'er Festival 2018 Gdynia

Sierpień

11.08.2018: Ed Sheeran, Warszawa
12.08.2018: Ed Sheeran, Warszawa

 I na dzisiaj byłoby to na tyle moi drodzy, mam nadzieje że przebrnęliście przez ten nawał informacji i myślę, że wybór będzie spory.
Cześć z filmami wrzucę w następnym poście gdyż jest on baaardzo obszerny i jest w nim wiele pozycji z komentarzem ode mnie
Zapraszam do obserwowania 

Do następnego 
 filmy na 2018 znajdziecie tutaj ;)

Poprzednie posty:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger