What's I'm loving now? | Ulubieńcy kwietnia




Hej!

Jak Wam minął kwiecień? Bo mi dość pracowicie, może nie tak jak bym tego chciała, ale mimo wszystko za każdym razem starałam się produktywnie wykorzystywać dzień!
Kwiecień spędziłam także na testowaniu wielu nowości, których  pojawią się testy i recenzje w najbliższym czasie, więc zaglądajcie, aby być na bieżąco.


Co fajnego znalazłam w kwietniu?
Przekonajcie się sami!

1. Pamiętacie haul ze stycznia? 
Otóż chce Wam przypomnieć tonik z tamtego wpisu, który towarzyszy mi nieustannie podczas pielęgnacji.
Ma ładny delikatny, a co najważniejsze bardzo neutralny zapach, którego nuty zostały bardzo fajnie przemyślane dla komfortu każdej klientki.

Producent obiecuje nawilżenie, oczyszczenie i zmniejszoną widoczność naszych przebarwień czyli ma właściwości rozjaśniające-a przynajmniej powinien mieć.

Jak wypadł podczas używania?

Otóż jeśli chodzi o funkcje rozjarzającą to nie bardzo zauważyłam, żeby rzeczywiście jakoś bardzo wyrównywał ten koloryt, natomiast bardzo dobrze nawilża cerę, pozbawia uczucia ściągnięcia i sprawia, że jest miękka oraz oczyszczona.
Aplikacja produktu także jest prosta, ja tutaj zamieniłam zwykły korek na aplikator w postaci atomizera, co dodatkowo ułatwia jego aplikacje.

Pamiętajcie, że tonik najlepiej nakładać bezpośrednio z rąk, gdyż waciki tylko ograniczają właściwości produktu i je wchłaniają, przez co nasza skóra dostaje go mniej.




Kolejna perełka? Korektor z essence!

Zakochałam się od pierwszego użycia, jak sama nazwa mówi- zakrywa to do czego został stworzony, ślicznie się rozprowadza i co najlepsze utrzymuje się cały dzień!
Cena: ok. 10zł























Błysk, która z Nas nie kocha rozświetlacza?!

Moda na nie jest dość świeża. a rynek w zatrważającym tempie rośnie w ilość produktów.
W tym miesiącu na moich kościach królował rozświetlacz z #ProArtist nr.01
Daje efekt pięknej tafli z delikatnymi drobinkami złota, które wpadają w róż.
Przypomina mi odrobinę efekt Kameleona, w zależności jak padnie światło taki uzyskamy efekt :)








Coś do ust? Proszę bardzo! Cudo za 5 zł

Znowu wróciły błyszczyki, maty zostały przyćmione, a brokat powrócił na nasze usta. Przedstawiam Wam błyszczyk z pigmentem, w kolorze nude. Dorwałam go w małym sklepiku za grosze. a bardzo fajnie mi służy.






Śledźcie na bieżąco moje INSTASTORIES, bo tam wiecie pierwsi co będzie testowane i jakie nowości się dla Was szykują!

Do następnego!

Poprzednie wpisy:

ODPOWIEDNIK PERFEKCYJNEGO DOUBLE WEAR'A?!
RÓŻ MINERALNY ZA GROSZE| FAIL CZY MUST HAVE?
INSPIRATION WITH INSTAGRAM & BUSY WEEK

27 komentarzy:

  1. Ojejku wlasnie zdałam sobie sprawe ze zapomnialam o istnieniu błyszczyka :d dla kazdej nastolatki kilka lat temu byl to absolutny “must have”:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Im bardziej się błyszczał tym lepiej

      Usuń
  2. Ciekawe produkty. A o nakładaniu toniku bezpośrednio, a nie przy użyciu wacika nie słyszałam jeszcze. Cenna rada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam błyszczyków.... chyba jestem już za stara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przestań! Nikt nigdy nie bezie za stary na glow :)

      Usuń
  4. Czy ten korektor dobrze zasłania cienie pod oczami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest baardzo dobry,ładnie przykrywa zarówno niedoskonałości jak i cienie pod oczami

      Usuń
  5. Świetnie, że znalazłaś tyle cudnych perełek w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ale chętnie przetestuje korektor

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne produkty ^^ Najbardziej zaciekawiłaś mnie korektorem :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zabieraj się do testowania!:) Polecam serdecznie tą perełkę

      Usuń
  8. Niczego tutaj nie znamy :) bardzo ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiałam się przekonać do rozświetlaczy, a teraz mam ich sporą kolekcję :) Warto w nie zainwestować, kiedy zalezy nam na efekcie glow, na przykład na jakiejś imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, rozświetlacz bardzo ładnie potrafi dopełnić nasz makijaż i dać wykończenie GLOW :)

      Usuń
  10. Przyznam, że nie znam wszystkich kosmetyków, które skomentowałaś. Ale rozśiwtlacz i błyszczyk to podstawa w makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten korektor z Essence muszę koniecznie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zainteresował mnie tonik! Takiego produktu jeszcze nie miałam w swoich zbiorach.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd u mnie sprawuje się świetnie!
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  13. Pięknie wygląda ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny jest zarówno w pudełeczku jak i na buzi ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger