Zimowe zdobienie na paznokciach!

Hej kochani,

Dzisiaj nadszedł czas na świąteczne paznokcie. Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na pisanie ale w wolnej chwili oddaje się temu w pełni.
Zaraz koniec roku, sylwester a jak to mówią 'jaki sylwester taki cały rok' myślę, że coś w tym jest wiec trzeba się wybawić i taki jest plan!
Dobra dobra ale coraz bardziej odchodzę od tematu naszego dzisiejszego spotkania a mianowicie pazurków i zdobień.
W końcu miałam dłuższą chwile spokoju i wolną od jakichkolwiek obowiązków a o to ostatnio coraz ciężej, przysiadłam i coś tam 'podzióbałam' jak to moja mama mówi 'a ty znowu przy tych paznokciach dziubiesz!' i zamierza wam pokazać co z tego wyszło.

Zapraszam !











Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger