Róż mineralny za grosze| Fail czy must have?





Hej!

Tak wiem różowo dziś, ale za to jak klimatycznie i tematycznie, no bo porozmawiamy sobie właśnie o różu jednak tym na policzkach.


Zgodnie z obietnicą z poprzedniego wpisu przychodzę do Was z wpisem o różu mineralnym i moim pierwszym wrażeniu.
Eksperyment, który poczyniłam odbył się na SO CHIC!
Dorwałam go w super cenie 10 zł więc postanowiłam się przekonać ile naprawdę wart jest ten produkt.


Do aplikacji użyłam lekko spiczastego puchatego pędzla, dzięki któremu nie zrobiłam sobie krzywdy i plam.
Kosmetyk bardzo przyjemnie i lekko się rozprowadza, pozwala na budowe koloru i intensywności, możemy pozwolić sobie zarówno na mocniejszy efekt i full conturing jak na dzienny delikatny makijaż z uroczym wykończeniem.
Dla lepszego efektu zaszalałam i nałożyłam więcej produktu na swoje kości policzkowe, abyście mogli zauważyć faktyczny kolor i jego intensywność.

Odcień: 201 Never too late

Produkt jest zamknięty w estetycznym plastikowym opakowaniu z elegancką szatą graficzną, na samym produkcie został także umieszczony napis serii SO CHICK!
Kolor jest zdecydowanie stonowany z neutralnymi tonami brzoskwiniowymi co czyni ten produkt tak delikatny i subtelny dla kobiet- a my sobie cenimy łatwe w użyciu kosmetyki :)

Myślę, że wprowadzę ten produkt  do swojej codziennej rutyny i częściej będę go stosować przy makijażach.








 .
.
.
.
.
Prezentacja
.
.
.





Do następnego!
Poprzednie wpisy:
IDEALNY MATOWY NUDE NA CO DZIEŃ? REVOLUTION PRO!

ULUBIEŃCY STYCZNIA| 2019 R.
ZGUBA DLA FACETA PRZEWAGA DLA CIEBIE!| MÓJ PIERWSZY RAZ..





9 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze, ale widzę,że bardzo ładnie i delikatnie wygląda. Muszę rozejrzeć się za nim, zwłaszcza,że jest tani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam bo efekt za taką cenę jest śliczny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc! To największa zaleta tego miejsca :)
      Zapraszam do innych wpisów tego typu, a kto wie może coś się jeszcze znajdzie godnego polecenia.

      Usuń
  3. Jestem ciekawa, czy ta firma robi też bronzery, chętnie po jakiś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale mają też bardzo fajny puder i korektor :)
      Zerknij na ich stronkę so chick, a może na coś się skusisz.

      Usuń
  4. Nie używam różu, ale ten jest wyjątkowo kuszący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze korci żeby posmakować się różem. Może będę musiała do wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger