Idealny matowy nude na co dzień? Revolution PRO!

Hej kochani,

Z każdym dniem robi się coraz cieplej, pogoda nas rozpieszcza i daje nadzieje na ciepłe dni.
Uwielbiam momenty, gdy rano przy wstawaiu towarzyszy mi słońce, od razu lepiej i zdecydowanie szybciej wyskakuje z łóżka, bez porannego zaspania, kawa smakuje lepiej, a my jesteśmy pełni energii na cały dzień.

Dawno nie było nic kosmetycznego, dlatego mam dla Was test pomadki z nowej serii Revolution, a mowa o Revolution PRO.
Seria inspirowana kosmetykami Hudy, a z pewnością podkłady, makeup revolution w ostanim czasie słynie z inteligentnego kopiowania orygianlnych produktów słynnych i dużych marek.

Jednak nie o podkładach tym razem, a o pomadkach, mimo to wyczekujcie, bo taki test również się szykuje.

Mam wam do zaprezentowania pomadkę Revolution Pro supreme w płynie Immunity.
Kupiłam ją całkiem przez przypadek stacjonarnie w rossmanie, skusił mnie wyjątkowo niespotykany design jak na tę półkę cenową.
Pół matowa buteleczka z przezroczystym paskiem, dzięki czemu widzimy kolor i możemy się zdecydować na odcień najlepszy dla nas.
Gama kolorystyczna składa się aż z 26 odcieni! Na zagranicznej stronie producenta możemy je dostać wszystkie już za 4,99 euro.

Zalety?
-cena
-design
-trwałość- bo tutaj faktycznie nie dość, że mat to i utrzymuje się bardzo długo.

Wady?
- niestety wysusza nasze usta, zwłascza kiedy nosimy ją kilka dni pod rząd.
- gdy chcemy ją zetrzeć musimy się bardzo postarać, bo to ten rodzai produktu, który wchodzi w nasze usta i nigdzie się nie wybiera.





















Zapraszam na prezentacje! 

















Jak się Wam podoba? Skusicie się na taki dzienny nude? Bardzo wam go poleam, wart wszystkich monet!

Do następnego!

Poprzednie wpisy:
TEGO JESZCZE NIE BYŁO....PLOTKI NA BLOGOSFERZE!| NOWA SERIA
KOCHAM GO TAK BARDZO ŻE AŻ BOLI..ŻYCIE TO NIE BAJKA.



6 komentarzy:

  1. fajne kolory, nie wiedziałam że mają coś takiego :) gdzie to można kupić w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki są świetne! Ja wyhaczyłam ją stacjonarnie w rossmanie :)

      Usuń
  2. Wszystkie kolorki są piękne. Jednak ja wolę bardziej takie jasne nudziaki! Jest w czym wybierać. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, kolekcja jest pokaźna :) Na co dzień najlepsze są nudziaki <3!
      Buziaki

      Usuń
  3. Również jestem posiadaczka tej pomadki i jak na ta cenę jest całkiem dobra! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Nie trzeba wydawać milionów monet, aby uzyskać równie fajny i trwały efekt.

      Usuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger