Kocham go tak bardzo że aż boli..życie to nie bajka.





Hej kochani,


Siedząc sobie wieczorkiem z kubkiem herbaty postanowiłam napisać wam co u mnie, co nowego,bo traktuje to miejsce jako coś stworzonego specjalnie dla czytelników lub osób które się zgubiły i jakimś trafem znalazły się właśnie tutaj.


Zeszły miesiąc był bardzo pracowity, szybki, a zarazem dobry, jednak ten może nie to że był gorszy jednak z pewnością był wolniejszy i mniej efektywny.
Mimo wszystko nie chciałam się zmuszać do produkowania treści masowo i taśmowo, dlatego postanowiłam chwilowo zwolnić, miałam gorszy okres, sporo się działo w moim życiu prywatnym. Jednak nie zostawiłam Was bez niczego, kilka wpisów się dla Was ukazało i dziękuję za pozytywny odbiór, jesteście najlepsi!


Tym razem przychodzę do Was z nietypowym wpisem bo będzie on o książkach, a konkretniej tych które przeczytałam i polecam, czyli z cyklu co się dobrze czyta w autobusie.
Nie wrzucam tego typu wpisów często, bo dla mnie nie jest to nic ciekawego, jednak może wy lubicie takie polecajki? Dawajcie znać!



Oczywiście postawiłam na jedną z moich ulubionych autorek w ostatnim czasie- Coolen Hover, jej książki pochłaniam w 2 noce!

                        Tym razem padło na Hopeless i jej kontynuacje Losing Hope.


‘’Dalej istnieje i on też istnieje, ale nie istniejemy razem.’’


„”It’s real Six. You can’t get mad at a real ending. Some of them are ugly. It’s the fake
happily ever afters that should piss you off.”




Książka opowiadająca o trudach miłości i przeszłości, która przypomina o sobie w najgorszym momencie. Wiece jak to jest, gdy żyjecie w przekonaniu, że wasze życie jest takie jak wam wmówiono?
Co się dzieje, gdy nowo poznana osoba skutecznie zniszczy to piękne na pozór zwykłe życie i rzuci cień prawdy na całość?
Jeśli jesteście ciekawi jak młoda dziewczyna radzi sobie z brutalnym ojcem, porwaniem i starszym bratem z dzieciństwa to koniecznie sięgnijcie po tę pozycję. Gwarantuje, że nie zaśniecie tak łatwo, bo do tego stopnia losy bohaterów was pochłoną, że będziecie o tym myśleć i analizować.



+Magia słów, czyli jak pisać teksty które porwą...


Tę książkę przeczytałam bardziej z ciekawostki, wiele osób ją polecało i w końcu podjęłam wyzwanie.
Bardo fajnie napisana, przystępnie i faktycznie porywa już od pierwszych stron.

Wiele rad i przykładów, osobiście dużo wyciągnęłam z tych stron, więc jeśli jesteście pasjonatami kartki papieru lub copywritingu to serdecznie polecam.

Od czasów książki z kwietniowego wpisu – PIĘKNE UCZUCIE W CIĘŻKICH CZASACH WOJNY- BOOK OF APRIL nie udało mi się znaleźć nic równie dobrego, wiem że to może dziwne, ale lubię wojenne klimaty opowiadające o trudach zwykłego codziennego życia. Jeśli coś macie do polecenia to śmiało- po to jest sekcja komentarzy!

Co cie omineło? Najciekawsze!

NOWY ROK NOWA JA – HAHAHHAHA NO CHYBA NIE.
KOLEJNA WTOPA?! ASTOR SKIN MATCH- WCALE NIE TAKI SKIN MATCH
PRZEGLĄD NAJPOPULARNIEJSZYCH BRONZERÓW | TEST WIBO DO ZADAŃ SPECJALNYCH
ULUBIEŃCY STYCZNIA| 2019 R.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger