Ulubione lakiery na okres zimowy


 Hej kochani

Dzisiaj przygotowałam dla Was post kosmetyczny a mianowicie lakiery, które ostatnio najczęściej i najchętniej noszę na pazurkach. Na końcu znajdziecie wszelkie topy oraz odżywkę, która ratuje moje paznokcie kiedy trzeba i rzeczywiście przynosi fajny efekt
Zapraszam


Pierwsze mamy lakiery z miss sporty w kolorkach 020 i 554
Świetny naturalny odcień  nude oraz mocno nasycony bordowy.
Tego pierwszego koloru na paznokciach mam nawet zdjęcia, które wstawię Wam poniżej














 Następne dwa kolory to piękne mieniące się odcienie niebieskiego i głębokiej zieleni lakiery, które dają piękny efekt na paznokciach 
 











Klasyczna czerwień oczywiscie musi być 






Szarości i czernie w okresie zimowym to myślę, że podstawa u każdej dziewczyny zarówno w szafie jak i w lakierach.
Szary z  Lovely nr  98 oraz czarny  z Wibo nr 34








 
 Na koniec dwa top coaty, oba z Lovely jeden Matowy drugi 'Sugar' czyli z drobinkami brokatu.
Odżywka z Eveline cosmetics Diamond hard sprawdza mi się rewelacyjnie polecam do przetestowania, paznokcie rzeczywiście twarde i zapobiegamy łamliwości .
Jednak słyszałam o wielu skutkach ubocznych tych odżywek, na szczęście mnie one ominęły, jest to już moje któreś opakowanie i wszystko z moimi paznokciami jest jak najbardziej w porządku.






Dziękuję i Zapraszam do obserwacji oraz napisania jaki jest Wasz ulubiony lakier teraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger