Back to school Haul

  


Hej kochani,
Dzisiaj przchodzę do Was z haulem szkolnym, kolejnym postem z serii Back To School.
Szkoła i 1 wrzesień tuż tuż , 2 klasa liceum czeka, tona nauki również a checi zerooo... no niestety...ale postarałam się umilić sobie  to chociaż w jakimś stopniu np własnie rzeczami do szkoły takimi jak zeszyty, długopisy i inne rzeczy z przyborów.
Przejdżmy już do konkretów czyli moich przyborów, ja w  tym roku nie robiłam dużych zakupów i tych rzeczy nie ma jakoś dużo bo wiele przyborów zostało mi z poprzednich lat , zapraszam do czytania ;)

Zacznijmy od zeszytów , których nie ma jakoś dużo gdyż przedmiotów też nie bedzie wiele gdyż wiekszosc mi odpadła po 1 klasie i zostało jakichś 10 przedmiotów.
Są tutaj zarówno duże zeszyty które beda mi słuzyc do przedmiotów rozszerzonych jak i małe standardowe A4.







Nie byłabym sobą gdyby zabrakło kolorowych długopisó, zakreślaczy gdyż u mnie koorki przy nauce to podstawa

 
Dobra kochani to by było na tyle w dzisiejszym poście, korzystajcie z wakacji i bawcie się póki jest czas ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger