Przejdź do głównej zawartości

Przegląd muzyczny tygodnia

Hej kochani

Dawno mnie tu nie było, ale to wynikło z nadmiaru obowiązków .
W zeszłym tygodniu nie miałam po prostu czasu na bloga , żeby usiąść i napisać posta dla was.
Było to nie zależne ode mnie po prostu … Tydzień chorowałam , potem musiałam nadrabiać lekcję i naukę , jeszcze egzamin , ale bądźcie dumni zdałam ! :D
W poniedziałek zapowiada się cały dzień testów sprawdzianów i znowu weekend będzie zawalony no ale cóż taki los licealisty :)
Dora ponarzekałam a teraz przejdziemy do postu , który wam się ostatnio spodobał także zapraszam !

-Cicha woda Cleo
-Roar Katy Perry
-Daj z siebie wszystko Bob One -jest to jedna z piosenek które mnie bardzo motywowały.
-Sobota – Hej jak leci
-Sulin między mna a tb
A teraz wykonawcy , któzy są mniej znani ale bardzo utalentowani
Mój faworyt
-Jeremi Sikorski – Chodż , Bez niej nie było nas
oraz...
-Saszan – Proste słowa
Tę piosenkę usłyszałam w jednym z filmów na yt , spodobał mi się refren także gorąco polecam ;)

Tym razem jest tych piosenek trochę więcej
Dziękuje za wytrwałość i obiecuje że w weekend pojawi się posta , do zobaczenia
Love, Natka

Popularne posty z tego bloga

Recenzja mineralnego podkładu Revers - Beauty & Care

Hej kochani

Witam was w nowym poście tym razem poście z recenzją podkładu mineralnego , który nie jest podkładem jakoś bardzo popularnym jednak okazał się miłym zaskoczeniem.
 Zacznijmy może najpierw skąd w ogóle  podkład mineralny i dlaczego akurat mineralny ?
Otóż stąd , że moja skóra wraz z nadejściem zimy i ochłodzenia robi się strasznie nie znośna i nie przyjmuje na twarz nic, nic nie wygląda na niej w tym okresie dobrze jeśli chodzi o podkłady.  Wiele podkładów przetestowałam , ale  którego bym nie nałożyła podkreślał on niestety  suchą skórę co nie wyglądało dobrze.
Wreszcie natknęłam się w sumie przez przypadek na podkład mineralny , który okazał się strzałem w dziesiątkę i świetnie mi się sprawdził . W międzyczasie testowałam również wiele olejków czy też kremów aby pomóc skórze w tym okresie z nawilżeniem by wyglądała jak należy .  W tygodniu  nie mam tego czasu wieczorem tak dużo aby zadbać tak jak należy swoją skórę  i poświecić czas na pielęgnacje, gdyż do pozna nauka ,lekcje …

Recenzja filmu The Choice ...Każdy wybór to decyzja...

Hej kochani,


Przychodzę do Was z małą recenzją , swoją opinią na temat filmu , który całkiem nie dawno wyszedł, ale zanim o tym to trochę wam opowiem co u mnie się dzieje. Wróciłam z 3 dniowego wyjazdu ze szkoły , niby integracja ale wiecie jak to jest już w 2 klasie liceum..ale lepsze to niż siedzenie w szkole, mała odmiana zawsze dobra. Taki wyjazd zawsze się przyda , zmiana otoczenia, przebywanie z innymi ludźmi zawsze coś innego. Postanowiłam na tym wyjeździe odpocząć choć trochę , było to dosyć trudne bo mieliśmy zaplanowany tam czas godzina po godzinie , co prawda trochę wolnego było jednak mogło być więcej ale ogólnie było okey.



Powiem Wam że wróciłam w środę wieczorem , w czwartek sobie razem z moim chłopakiem odpuściliśmy szkołę bo na piątek było tyle nauki i lekcji że byśmy wieczorem tego nie ogarnęli. W czwartek było tak masakrycznie , nie mogłam się w ogóle ogarnać , znowu wrócić do rutyny i trybu który już sobie w miare wyrobiłam i z powrotem się wbić to jednak trochę wy…

Kevin sam w domu +18?!NIE oglądaj tego.

NA EKRANIE – NOWA SERIA

Hej kochani, przygotowałam dla was cos nowego a mianowicie serie w, której chce się z Wami dzielić (postaram robić się to w miarę regularnie) tym co aktualnie oglądam, będę podsyłać coś ciekawego i przyjemnego na wolny wieczór do obejrzenia -  serial albo film, zależy co aktualnie będę  dla was miała.
Każdy w piątkowy wieczór przeszukuje internet aby znaleźć coś  do obejrzenia, tu będziecie mieli gotowe listy.
Zatem po krótkim wstepie przejdżmy może juz do konkretów czyli pierwszej pozycji na naszej liscie.



1. Babysitter(2017)

Zaczniemy wyjątkowo od pozycji, której NIE polecam oglądać i marnować swojego jakże cennego czasu na tak bezpłciowy film jakim jest Babysitter(2017).
O matko jaki to dramat! Może nie gorszy niż niektóre polskie produkcje filmowe (np.Botoks, no tutaj nie nie nie zdecydowanie nie) ale  równie niskich lotów.
Jak tak myślę to...nie wiem czemu dobrnęłam do końca, chyba z każdą minutą miałam nadzieje że się rozkręci i zostanę mile zaskoczona - mó…