Thanks...!




Hej kochani

Piszę tego post dla Was- moich czytelników, którzy mnie obserwują ale i też tych, którzy jeszcze tego nie zrobili (Zapraszam do kliknięcia niebieskiego przycisku o treści  'obserwuje' a będzie mi bardzo miło i ty będziesz ze mną na bieżąco!) aby Wam podziękować za to że ze mną jestesie już te 2 lata i za wybicie na moim blogu 10 tysięcy wyświetleń!!!
Jest to tak ogromna liczba że jejku nigdy nawet nie myślałam.
Zakładając bloga chciałam się dzielić z Wami swoimi przemyśleniami, opiniami jednak w pewnym momencie przeszło to w coś więcej, nie zdżylam się obejrzeć  blogowanie pochłonęło mnie w pełni i stało się moim hobby w wolnych chwilach, moim miejscem w internecie. 
Jestem strasznie podekscytowana  i wdzięczna Wam-moim czytelnikom i osobom które mnie czytają.
Niedługo będą 2 lata jak tu jestem bo bloga założyłam 26.08.2015r. a wiec dłuższy czas już prowadzę stronę. Przez te dwa lata wiele się nauczyłam, i dzięki blogowaniu zaszło we mnie kilka ważnych zmian.
Nie jest to długi post w moim wydaniu jak zazwyczaj jednak treściwy. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger