Ulubieńcy ostatnich miesiecy

Hej Kochani

Nareszcie wzięłam się za ulubieńców, których baaaardzo baaaardzo (moje lenistwo) dawno nie było a produktów przybywało z każdym tygodniem, dlatego teraz mam dla Was zestawienie tego co gościło u mnie najczęściej.

Zacznijmy zatem od tego czego jest najwięcej

czyli

Kolorówka&Pielęgnacja

W ostatnim czasie przy makijażu dzielnie towarzyszyły mi dwie palety Lovely i W7 o każdej z nich robiłam oddzielny post z ich wykorzystaniem i testem także Zapraszam!



Do konturowania używam mojej niezawodnej paletki z  Catrice (niestety rozświetlacz w niej mi się skończył) jednak bronzera używałam przez cały czas a zużycie jest minimalne.








Balsam w, którym się zakochałam jest bajeczny i dodatkowo różowy tak różowy co jest jego zdecydowanym plusem i ma bardzo fajne działanie. Posiada delikatny i przyjemny zapach zarazem lekką konsystencje, która bardzo przyjemnie się rozprowadza na ciele po kąpieli.
Moja skóra jest po nim gładka i nawilżona.

Ostatnio również pokochałam żel micelarny z Aa z olejkiem z avocado. Sprawdził się on u mnie rewelacyjnie, nie podrażnia i ładnie zmywa cały makijaż z naszej buzi.
Jednak skończył się żel i postanowiłam wypróbować coś do demakijażu z ziaji o których wiele słyszałam. Ziaja jest bardzo fajną i nie drogą firmą, która ma szeroki wybór kosmetyków.
Tutaj postawiłam na płyn micelarny z serii Ulga dla skóry wrażliwej, również bardzo fajnie mi się sprawdza i co ważne nie podrażnia skóry.





Najczęściej używanym kremem a raczej w tym przypadku maścią była pasta cynkowa na niedoskonałości mały zamiennik benzacne, co prawda ona działa troszkę inaczej ale też jest okey jednak w nagłych przypadkach i potrzebie szybkiego pozbycia się trądziku nadal zostaje przy benzacne !



Ulubionym zapachem a właściwie zapachami ostatniego czasu były perfumy:



Le Magic
Bi es Crystal by Night 




Najczęściej noszoną pomadką na ustach były te 4 perełki:


Freedom Matte Red Dream 
Golden Rose Matte Lipstick Caryon nr 11

Lovely Extra Lasting nr 1
Bell Matt Liquid lips dream nr 1






Filmy, Seriale i Książki

Jeśli chodzi o filmy i seriale to mam zamiar zrobić takie zestawienie z rożnymi propozycjami jednak jak to ja postawiłam na seriale i wraz z chłopakiem oczywiście kontynuujemy świetne  House of Cards oraz Ravenswood zawitał, przebrnęłam przez niego dosyć szybko jednak troszkę więcej opowiem Wam w jednym z następnych postów.




Natomiast jeśli chodzi o książki gdyż w ostatnim czasie sporo czytałam to mam Wam do polecenia kilka pozycji


Powód by oddychać Donovan Rebecca 

Z Trudem oddychać Donovan Rebecca
Hopeless Colleen Hoover

W zeszłym roku zrobiłam Ulubieńców wakacji, myślę ze w tym roku też tak zrobię gdyż jest to po prostu wygodniejsze ale jeszcze zobaczymy.

Wakacyjni ulubieńcy 2016

 Zapraszam Was również na najnowsze posty 

Muzyczny przegląd Maj&Czerwiec
Inspiracje Maj&Czerwiec
Zdobienie Paznokci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger