What inspires me? January 2018 + Update

Hej kochani

Ja nie wiem słuchajcie co się dzieje, ale mam takiego pecha ostatnio, że sama w to nie dowierzam... koniec tygodnia zalatany, zabiegany pełno spraw, zaraz studniówka, sukienka się gdzieś w ogóle zagubiła, wizyta u fryzjera... o tym lepiej nie mówmy... nie mam nic , jestem w czarnej D**** a już piątek!! 
Połowa kosmetyków nie doszła, moja taktyka na makijaż będzie musiała chyba ulec zmianie (jak wszystko ostatnio), jeśli chcecie zobaczyć makijaż jaki uda mi się wyczarować na studniówkę to koniecznie piszcie na dole!
Tak naprawdę tyle szumu o nic... jeden wieczór, a w dodatku jaki stresujący no bo w końcu tylko coraz bliżej do matury- przypominają na każdym kroku- ah szkoda gadać, ale o tym kiedy indziej moi kochani, koniec narzekania, przejdźmy do tej przyjemniejszej części tego wpisu a mianowicie inspiracji!! 
Kolejny post z tej serii, która potrafi nasunąć mi pomysł na wpis a czasami zdarza się, że jest to wizja na cały komplet. 
 Tworzę to co dotyczy mnie i sprawia mi radość, a jeszcze wiekszą gdy widzę ze Wam tez się podoba.
Tym skromnym początkiem zapraszam Was na inspiracje na ten miesiąc.




♥ Oh my Good, I love food! 



♥ Nails&Fasion








♥ The perfect type of figure for me




♥ Nice... :) 




♥ I Love this small sweety...!




♥ Funny



Jeśli ci się podobało to daj znać w komentarzu, a jeśli się zakochałeś w tej jakże wspaniałej i wybitnej twórczości na tym jakże skromnym portalu to koniecznie OBSERWUJ!
Do następnego
Natalia

Poprzednie posty:
NOWY ROK NOWA JA – HAHAHHAHA NO CHYBA NIE.
ZIMOWE ZDOBIENIE NA PAZNOKCIACH!
CO ZOBACZYMY NA DUŻYM EKRANIE? FILMY NA 2018

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger