Haul zakupowy

Hej kochani,
Wczoraj będąc na mieście  postanowiłam zajść do galerii na małe zakupy. Udało mi się kupić kilka rzeczy na promocji w fajnych cenach.Nie przedłużając już przejdźmy do moich zakupów :)
Pierwszą rzeczą  są to sportowe adidasy nike, które kupiłam w galerii Factory, które były na promocji za 70 zł .Uważam że jeśli chodzi o buty to jest to jak najbardziej przystępna cena.
Następną rzeczą jest suchy szampon z Batiste, który kupiłam w drogerii Natura na promocji za jedyne 11.99 zł 
Ostatnimi 3 rzeczami są lakiery do paznokci .


Mam nadzieję, żę wpis wam się podobał
Pozdrawiam Natka

4 komentarze:

  1. za super cenę udało Ci się dorwać te buty :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo tanio udało Ci się zdobyć te buty, zwłaszcza z Nike:)
    Podoba mi się bardzo 2 i 3 lakier:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger