Normal summer day

Hej kochani,
Dzisiaj właściwie nie wydarzyło się nic ciekawego ale miałam ochotę do was napisać więc oto jestem. Siedziałam w  domu, nadrabiałam youtuba, fb , przygotowywałam dla was ten wpis oraz planowałam wpisy na najbliższe dni. Nagle naszła mnie ochota na nalesniki , siedze i myślę ,,hmm...zjadłabym dobrego naleśnika'' więcccc..... postanowiłam przystąpić do działania i sobie takiego naleśnika zrobić. W sumie wyszło troche więcej niz jeden ... ale jak na drugi raz to wyszły całkiem dobre ( ne jestem mistrzem gotowania haha )
W sumie to napisałam jeszcze z jednego powodu aby was zapytać czy chcecie zebym zrobiła blogową serię Back To School Hmm?? Piszcie na dole
Za jakąś godzinę wychodzę i jadę do galerii spotkać sie ze znajomymi więc juz kończę bo się nie wyrobie
Buziaki , Natka :)
Ps Wrzucam wam fotki z dzisiaj
 Naleśniki
Pazurki i zestaw, który ostatnio bardzo często noszę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger