Ulubieńcy podczas kwarantanny||The Ordinary

Hej,

Dawno nie było ulubieńców i perełek wśród perełek, ale i chłamu, na który często trafiamy, dlatego przychodzę z odsieczą!
Wykorzystajmy czas który i tak spędzamy bezczynnie przeglądając instagrama na trochę czytania i przegląd fajnych rzeczy w pielęgnacji :)
Jeśli już tu jesteś to będzie mi BARDZO miło jak zaobserwujesz, aby być na bieżąco i wpadniesz na insta -wszystkie linki na dole!

Przejdźmy do rzeczy!

Na pierwszy rzut zajmiemy się produktem z The Ordinary na które ostatnio jest ogromna 'moda' i  panuje zachwyt ze strony dziewczyn. U mnie aktualnie na tapecie jest serum z 23% witaminą C, które idealnie sprawdzało się w okresie zimowym i teraz wychodząc z kwasów fajnie uzupełnia i wykańcza pielęgnację przeciw trądzikową.
Jednak jest jedno 'ale'- trzeba z tymi produktami uważać, zwłaszcza z kwasami i witaminą C.
Używając tych produktów nie świadomie można zrobić sobie ogromną krzywdę, więc dziewczyny ostrożnie!

Chętnie w komentarzach poczytam wasze spostrzeżenia i ulubieńców z tej firmy piszcie koniecznie ;)

Zastosowanie i zalety:

-polecane do rozjaśniania blizn potrądzikowych i wszelkich przebarwień
-łatwy w stosowaniu
-konsystencja jest akurat ciekawa, bo forma jest kremu, ale po nałożeniu produkt jest odczuwalny jako taki bardziej pudrowy, a im bardziej pracujemy z nim to zaczyna zmieniać się w tłusty filtr, który się wchłania po chwili.

Pojemność: 30 ml
Cena: 25 zł-->cosibella






Na drugim miejscu również pojawi się serum rozjaśniające z polskiej firmy kosmetycznej AVA Laboratorium z serii White Skin serum-maska.
Tego produktu używam zdecydowanie dłużej niż serum z The Ordinary i w 100% mogę Wam go polecić, bo faktycznie działa :))
U mnie zostały bardzo fajnie wybielone blizny po trądziku, jak znajdę to wrzucę Wam zdjęcie przed i po!

Serum jest zamknięte w szklanej buteleczce z plastikowym aplikatorem, który ułatwia aplikacje.
Jak możecie zauważyć zużyłam prawie całą buteleczkę.
Jednak jest to produkt z tego cyklu, gdzie przynajmniej u mnie nastąpiło przyzwyczajenie skóry do produktu i byłam zmuszenia odstawić serum na chwile około 2/3 tygodni, a następnie wprowadziłam je ponownie, aby efekt znów zwalił z nóg!
Polecam ten zabieg jeśli nie widzicie efektów po dłuższym stosowaniu kosmetyków.


Przez tę pogodę, gdzie jeden dzień jest 15 stopni i pełne słońce rano pada śnieg moje usta wysuszyły się i na pomoc przybyło słynne jajeczko, którego raczej nie murze nikomu przedstawiać ;)


Kolejni ulubienic to dwie maski!




Nivea jednominutowa biała glinka i magnolia to fajne rozwiązanie  w wieczornej pielęgnacji bez wydłużania tego procesu, bo przy tym produkcie potrzepujemy MINUTY.
Jednak tutaj trzeba uważać ponieważ łatwo można doprowadzić do przesuszenia skóry na buzi przetrzymaniem produktu.

Pojemność: 75ml
Cena: 10 zł


I teraz czas na hit który pokazywałam Wam na moim instagramie, a mianowicie mowa o masce z Apis seria Detox.

Detoksykująca maska żelowa z węglem bambusa i jonizowanym srebrem.
Sam tytuł ciekawy, zachęcają i wręcz bajkowy srebro bambus i to w żelu?!

Konsystencja produktu jest baardzooo przyjemna bo to nie jest taki typowy zimny i mokry produkt, lecz bardzo przyjemny, lekki  żel o czarnym kolorze.
Efekt 'PO' bez ściągnięcia, bez wysuszenia skóry, lecz z pewnością nasza buzia jest ładnie oczyszczona, a stany zapalne załagodzone, bez zaczerwienień co było dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem!

Skusiłam się na ten produkt właśnie
ze względu na srebro, które działa antybakteryjnie, ale także na zieloną herbatę, która moja skóra kocha i uwielbia oraz czystek i irys czyli składniki uzupełniające.
Co prawda użyłam jej dopiero kilka razy jednak zakochałam się w efekcie po pierwszym razie.
Z całą pewnością polecam zwłaszcza dla cer problematycznych.





Wpadaj na insta po więcej-->KLIK

Poprzednie wpisy, które Cię ominęły:
FILMY NA WOLNY WIECZÓR
5 THINGS TO WATCH ON NETFLIX THIS SUMMER
#INSPO MONDAY| NOWY TYDZIEŃ-NOWE MOŻLIWOŚCI!

Koniecznie piszcie co chcieliście tutaj zobaczyć w najbliższym czasie 

Do następnego!

xoxo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger