Wet look on lips| Powiększanie ust bez igły!




Hej,

Trend i poruszenie na tzw. Holo trwa już jakiś czas, jednak teraz coraz częściej zauważam odłam tego nurtu, który zwie się WET look, pamiętacie stylizacje Kim Kardashian na tegorocznej  MET gali?
Właśnie tutaj możemy zauważyć odzwierciedlenie tego nurtu w 100%.

Jednak zacznijmy powoli, a mianowicie od trendu Holo Wet na ustach pod rożną postacią.
Piękny, a zarazem dosyć wyraźny efekt, który może ładnie dopełnić zwykły prosty makijaż i nadać ładne wykończenie. Pamiętajcie makijaż jest po to aby się bawić :)!

Postanowiłam sama się przekonać skąd taki zachwyt nad tym konkretnym trendem i teraz już wiem!
Sami zobaczcie i spróbujcie, bo naprawdę możecie się zakochać.
Tanim kosztem i odpowiednim błyszczykiem możemy uzyskać ładne, pełne usta i to bez ostrzykiwania się.

Mały trik, a jaki efekt!

Największa różnica u dziewczyn z małymi ustami tak jak u mnie, dzięki dobrze dobranej pomadce/konturówce możemy uzyskać efekt większych i pełniejszych optycznie ust.

Dzięki małym drobinom w produkcie uzyskamy naturalny i nie przerysowany efekt.
Wiadomo, że wszelkiego rodzaju błyszczyki nie zaliczają się do grupy tych trwałych ponad wszystko, lecz jest to tak łatwy i przyjemny kosmetyk w aplikacji, że nie zdołamy sobie nim zrobić krzywdy.
Jeżeli lubicie jak się mieni, świeci i błyszczy to koniecznie zerknijcie na tę perełkę, bo za kilka złotych mamy dobry i fajny kosmetyk z efektem ust 3D!














Czym uzyskałam taki fajny efekt?
Nowością od Faberlic, która podbija rynek, dzięki swoim właściwością powiększającym, nie musimy się obawiać jak o te zawarte  w błyszczykach Wibo ;)
Nic cie nie szczypie, a twoje usta pod wpływem wytworzonego bólu nie puchną ;)


Dostaniecie je u tej Pani (zbiera personalizowane zamówienia :))---->Klik
Tutaj możecie zerknąć, jeśli zależy Wam na opinii fajnych babek ;) --->klik

Do następnego!

Co cię ominęło:

7 komentarzy:

  1. Efekt bardzo mi się podoba, muszę kiedyś sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego produktu, jednak mimo braku dużych ust nie kusi mnie ich powiększanie poprzez wkłuwanie igieł. Efekt, który zaprezentowałaś bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądrze ;d niektórzy robią to bo jest modne, a potem na ulicy same żabojady ;p ( nazywajmy rzeczy po imieniu!)

      Usuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger