Jedno WIELKIE rozczarowanie czyli 13 Reasons Why sezon 2.







Obejrzałam 13 dłuuugich odcinków i straciłam duuużo czasu… było warto?

Cóż zastanówmy się ...



Pierwszy sezon był dość fajny jeśli można tak powiedzieć, intrygujący i naprawdę potrafił wciągnąć, siedziało się i czekało na odsłuchanie kolejnej kasety…
Był naprawdę pouczający, pokazujący problemy, które nas otaczają, zwracał uwagę odbiorcy na skale z jaka rozprzestrzeniają się nieistotne na pierwszy rzut oka kłopoty młodych ludzi, (o, których większość pewnie nawet nie była świadoma), na to jak czas reakcji jest istotny...
Natomiast 2 sezon jak mam być szczera jest dość nudnawy…
Obejrzałam bo obejrzałam, ale co tam NOWEGO było to ja nie wiem, oprócz tego ze historia ułożyła się w całość, ale jaki morał dało się wyciągnąć z kolejnych 13 części?
A no taki że chłopak odpowiedzialny za wielokrotny a wręcz masowy gwałt dostanie kare najmniejszą z możliwych, no ale najważniejsze że mu stypendia zabrali :)))
Widać od razu jak traktowani są ludzie, którzy walczą o sprawiedliwość i zadośćuczynienie oprawcy a jak osoby odpowiedzialne za krzywdę innych, które mają za sobą nadzianych rodziców i sztab prawników.
Można przecież zacząć życie od nowa co prawda w innej szkole ale grunt że karta czysta.  
A jak mają się czuć kobiety, które zostały potraktowane w  tak okrutny sposób?
Do końca życia będą się bały, w każdym nowo poznanym mężczyźnie będą widziały tylko tego jednego...wszystko będzie się zaczynało od nowa, i nie ważne czy zmienią szkołę czy kraj… to z nimi zawsze gdzieś będzie, nie wymażą tego z pamięci.

Kolejny wniosek?

Matka nosząca ból w sercu po stracie jedynego, ukochanego dziecka będzie walczyć, oskarżając wszystkich o śmierć córki ale swojej winy nie dostrzeże, nie zauważy ile miała okazji aby dostrzec prośbę o rozmowę o poświecenie czasu, tak naprawdę dziecko, które widziała na co dzień popełniło samobójstwo, lecz matka była tak skupiona na sobie że nie dostrzegła jakichkolwiek sygnałów o nadchodzącej tragedii...

Tak właśnie moi drodzy o to kilka prostych wniosków jakie z łatwością można wyciągnąć oglądając 2 sezon 13 Reasons Why, moim zdaniem?
Jeżeli planujesz zabrać się za oglądanie to tylko zmarnujesz czas. Pokładałam większe nadzieje w produkcji, te wszystkie super zwiastuny zapowiadały serial o wiele lepiej niż faktycznie wystartował.
Spodziewałam się czegoś innego, ale z drugiej strony co mogli więcej wymyślić jak uśmiercili główna bohaterkę? To nie M jak Miłość, że umarli wracają.



Poprzednie wpisy, które Cię ominęły ;) 

Zapraszam również do obserwacji


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger