Popełniłam kilka grzechów kosmetycznych...| Rossman 2+2












Hej kochani,

Kosmetyki do pielęgnacji, która z nas ich nie kocha?
Maseczki, żele, kremy….
Dla mnie wieczorna pielęgnacja to jedna z najprzyjemniejszych momentów w ciągu całego dnia, kiedy mogę zmyć makijaż i zadbać o swoją cerę.

Promocja w Rossmanie 2+2 właśnie na pielęgnacje skłoniła mnie do  uzupełnienia braków w łazience. Obejmuje ona produkty do pielęgnacji twarzy, aby wziąć w niej udział trzeba być członkiem klubu rossman oraz wybrać 4 różne rzeczy.  
Powiem wam, że pomimo bycia w drogerii już o 12 (albo dopiero) to oczywiście tłum przy półkach mnie nie ominął, miałam nadzieje na mniejszą ilość kobiet niż na promocji na kolorówkę ale nic bardziej mylnego…
Jednak nie o tym dzisiaj, zatem przejdźmy do produktów.



1. Oczyszczający żel Garnier zwężający pory do cery mieszanej, tłustej z niedoskonałościami. W wygodnej butelce z aplikatorem  mamy 200 ml. produktu.
                     Cena 11.99
 2. Wegański krem AA, antytrądzikowy, normalizujący z kwasem azelainowym. Szukałam go już od dłuższego czasu ale nie mogłam się zdecydować, aż w końcu dzięki promocji postanowiłam go przetestować, czekajcie na jego recenzje bo z pewnością się pojawi. Wegańskie produkty od firmy AA to nowość na rynku!
                       Cena. 13.99
3. Biała pasta do głębokiego oczyszczania skóry oraz zapobiegania zaskórnikom. Słyszałam wiele dobrego na jej temat, dlatego zdecydowałam się własnie na nią, dodatkowym atutem jest nasza polska firma Ziaja!
                       Cena. 8.59
4.  I ostatnia już rzecz a tak naprawdę główną po, którą w ogóle poszłam do sklepu to tonik, nie było dużego wyboru dlatego również postawiłam na Ziaje serie z liśćmi manuki, tonik który ma za zadanie zwężać pory do używania na dzień i na noc. 
                       Cena. 8.59









Poprzednie wpisy:

POZYTYWNA ENERGIA&DUŻO MUZYKI CZYLI MUZYCZNY PRZEGLĄD TYGODNIA!



Zdjęcia są własnością autora bloga, wszelkie prawa zastrzeżone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger