Lubimy otaczać się ładnymi rzeczami...|Inspiracje&Słaby tydzień czerwca...

Hejka!


Ten tydzień jest szalony! Też wam tak szybko zleciał czas w czerwcu? Był dopiero początek miesiąca, a już zaraz 17 i końcówka, nawet nie wiem kiedy.


Wybaczcie, że w tym miesiącu było mnie tutaj mniej, ale wydarzyło się sporo rzeczy niekoniecznie dobrych i nie chciałam przychodzić z negatywną energią, ale czasami po prostu zaczynam wątpić w naszą ludzkość. Z góry też przepraszam za zmniejszoną aktywność na instagramie, ale skradziono mi telefon...
Jednak bez przedłużania dzisiaj tak luźno, spokojnie, żeby się wyciszyć przed nadchodzącym weekendem, zainspirujmy się do produktywności i aktywnie spędźmy ten wolny czas!
Do dzieła


Zacznijmy od mojej ostatniej małej obsesji na punkcji malutkich i jakże przeuroczych roślinek! Są po prostu przecudowne, w swoim mieszkaniu już kilka sztuk zaadoptowałam! 
Kto kocha kaktusiki?! Piszcie w komentarzach ;)





Druga zajawka pojawiła się niedawno odnośnie wnętrz, a konkretniej łazienek, zakochałam się w 'surowych' wykończeniach z ciężkimi najczęściej złotymi dodatkami, ale te cukierkowe w stylu lat 80 nadal uwielbiam!




Tu trochę misz masz, złote naszyjniki w tym sezonie znowu królują i nigdzie się nie wybierają!
Widzieliście już nową piosenkę Halsey? To pierwsze zdjęcie jest właśnie z niej, polecam przesłuchać, a teledyskiem się zachwycicie ;) 




Na koniec mały delikatny akcencik w postaci tego jakże prostego, a zarazem urokliwego zdjęcia.


Mam nadzieję, że podobało się Wam, i będzie wpadać! 
Zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco:) 

Poprzednie wpisy, które cię ominęły:

GLAM LOOK WITH FABERLIC!| TEST PODKŁADU 3W1
KOSMETYCZNE ZAMÓWIENIE Z MINTISHOPU
ZABIŁAM TWOJEGO MĘŻA... CZYLI NOWOŚCI OD NETFLIXA!


Do następnego!

14 komentarzy:

  1. To prawda czas leci jak szalony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję skradzionego telefonu, niestety na każdym kroku człowiek musi się pilnować :/
    Świetne inspiracje, szczególnie wnętrza - cudo!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musimy uważać wszędzie! Dziękuję za miłe słowa!
      Również pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Uwielbiam kaktusy! Te ze zdjęcia wyglądają cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kaktusiki górą!Ładne wnętrza inspirują najmocniej ;)

      Usuń
  5. Przeraża mnie jak ten czas szybko mija. Wow, piękne inspiracje :) Uwielbiam takie rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger