Kosmetyczne zamówienie z Mintishopu







Hej,

Zeszły tydzień był okropny pod względem pogody, brzydko szaro i burza za burzą przechodziła nad naszą stolicą. Na szczęście słoneczko teraz stara się nam to zrekompensować i nieśmiało wychodzi zza chmur, motywacja wróciła, dobry humor zajął swoje miejsce i w takim duecie można działać!
A u was jak z motywacją do działania?


Z tytułu, iż chciałam spróbować czegoś nowego w swoim makijażu i trochę pobawić się kolorkami, a także przetestować pewne paletki, o których swego czasu było głośno, postanowiłam poczynić małe zakupy.
Pierwszy raz zamówiłam coś z mintishopu, słyszałam wiele od dziewczyn jednak zawsze swoje internetowe kroki skłaniałam ku sklepom typu make up czy ekobieca.
Byłam z reguły zadowolona, jednak przez to, że produkty, które chciałam były trudno dostępne i nie każdy sklep je posiadał w swoim asortymencie no to wybór miałam ograniczony. Jednak nie żałuje, a wręcz przeciwnie, jestem bardzo zadowolona!

Paletki o których wam wspomniałam, bo to właśnie na nich mi najbardziej zależało pochodzą od MIYO i są to nr 06 Carnival i 18 Life is Beach
Wiele dobrego i pozytywnego na ich temat słyszałam, wiele makijaży przy ich użyciu widziałam, dlatego chciałam sprawdzić czy rzeczywiście tak fajnie się z nimi pracuje.
Oczywiście makijaże z ich wykorzystaniem z pewnością się pojawią i liczcie na dużo kolorów!





Do zamówienia dorzuciłam także korektor w zapasie, lubię mieć ten kosmetyk, a że był na promocji to, czemu nie!


Ostatnią perełką również z promocji, która całkowicie z przypadku znalazła się w moim koszyku ( dalej sobie wmawiam, że to był przypadek...:) był jakże słodki rozświetlacz  #ProArtist.
Dotychczas używałam niezmiennie swojego złotego ulubieńca z Lovely jednak jest już w stanie opłakanym i uznałam, że czas na coś nowego!  Jednak o nim więcej znajdziecie na moim instagramie w zakładce BEAUTY - swatche, oraz w ulubieńcach kwietnia
Ahh my kobiety, kiedy się tylko coś zaświeci rzucamy wszystko i lecimy...




Do następnego! 
Zapraszam do obserwacji;) 


Poprzednie,  które mogły Cię ominąć ;) 


4 komentarze:

  1. Bardzo lubie ta drogerie online, dawno nic nie zamawialam wiec tym bardziej mnie kusi. Fajne zakupy te paletki sa bardzo ladnie skomponowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez ją polubiłam! :) To z pewnością nie będzie moje ostatnie zamówionko ;3

      Usuń
  2. Paletki są śliczne! Pogoda niestety dalej nijaka. Deszcze i zimno.. brr..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger