#Inspiracje| Wolny wrzesień i słowo motywacji na tydzień'19

Hej,

Zaraz koniec sierpnia, a co za tym koniec również wakacji, dla nie których, bo studenci mają jeszcze cały miesiąc- na szczęście.
Ja osobiście jestem tą osobą, która aktualnie jest nieprzygotowana do nadchodzącego roku akademickiego, zero planowania, zero zakupów tych wszystkich pierdółek, zeszytów i długopisów. 
Stwierdziłam, że dwa tygodnie mnie nie zbawią, a kiedy dostane plan zajęć będzie mi łatwiej to ogarnąć- taką mam nadzieję...łudzę się, że ominie mnie szał i chaos jaki będzie w tych tygodniach teraz, bo nasze społeczeństwo jest znane z tego, że robimy wiele rzeczy na ostatnią chwile.
Zakupy przed dzień przed rozpoczęciem roku, karpia nabywamy dzień przed wigilią...taki nasz styl.
Wyjątkowo szybko zleciał mi sierpień, był to intensywny miesiąc, wesela, urodziny świętowanie lata ah te liczne okazje do napicia się dobrego wina...
Na początek tego tygodnia przygotowałam dla Was zbiór inspiracji i kilka fajnych cytatów, abyście nabrali choć trochę pozytywnej energii, bo przed wami kolejne 5 dni w pracy.



Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” 


― Marilyn Monroe



Little by little, day by day, what is mean for you WILL find its way”



It is hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed.”




Life isn’t about finding yourself. Life is about creating yourself.”


Vintage...


Nice view...




Ostatnio narodziła się u mnie mała obsesja na punkcie torebek tego typu, czyli wzór imitujący 'skórę krokodyla'



Have no fear of perfection, you’ll never reach it.”



Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”






Do następnego!


5 komentarzy:

  1. Ja też zaczynam studia, więc na razie kompletnie nie myślę o wyprawce! Cieszę się jeszcze wolnym miesiącem <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie tu u Ciebie, na pewno będziemy zaglądać częściej. Jesteśmy ciekawi jak dalej potoczą się Twoje losy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i oczywiście zapraszam częściej :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy wpis i ciekawe inspiracje. Z niecierpliwością czekamy na kolejne inspiracje Twojego autorstwa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger