Muzyczny przegląd tygodnia|Luty

Hej kochani,

Tym razem mam dla was ulubiony wpis czyli Muzyczny Przegląd Nowości.
Ja lubię tworzyć tego typu wpisy, a Wy uwielbiacie nową dawkę muzycznych inspiracji w jednym miejscu!
Piszcie koniecznie od jak dawna jesteście z tą serią, bo jestem ciekawa. 
A teraz zapraszam Was na pierwszy wpis z tej#serii w nowym roku. 
Jaka serie licie najardziej?

Co mi youtube i spoti podsuneło w tym miesiącu.

1. Oczywiście album Arianny zwłaszcza ostatnia piosenka i ten klimat w tedysku..oh i ahh. Widzieliście już?


2. W ostatnim czasie mocno odpłynełam w remixy i także tutaj macie kilka propozycji-
Cat Dealers




3. The prince karma- later b**ches



4. Love but psycho- przepadłam w tej piosence całkowicie!



5. Monster - 21savage



6.Woman's world Little Mix


7. Oczywiście Bradley i Lady Gaga shallow



Teraz reszta nowości czyli rap

8. Pan Tymek popłynał i wydał nam kilka super numerów, odkryłam go ostatnio i przepadłam po numerze Z ziemi włoskiej do polskiej i włoskim fragmencie...koniecznie sobie odsłuchajcie.


9. Język ciała także Tymek

10. Ona Tymek- teledysk i te ujęcia.. operator dał z siebie 100%!

11. Dobry, stary słoń wrócił i kawałek Teatr Anatomiczny

A wy czego ostatnio namiętnie słuchacie? Piszcie śmiało

W kometarzach zapraszam do odpowiedzi na dwa pytania:
Od jak dawna ze mną jesteś?
Jaką serię lubisz najbardziej?

Ostatnie wpisy, które cię omineły:
ULUBIEŃCY STYCZNIA| 2019 R.
Podsumowanie stycznia
ORGANIZACJA I SKUPIENIE CZYLI SŁOWA NA TEN ROK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger