Zmiany, zmiany i instagram?!






Zacznę jak należy...czyli się przywitam-dzień dobry drodzy czytelnicy, witam i pozdrawiam, a teraz czytajcie.
Informacje, informacje i jeszcze więcej informacji!
Postanowiłam to wszystko (blogowe sprawy i prowadzenie tego miejsca) uporządkować i rozwinąć  jeszcze bardziej niż dotychczas. Co Wy na to? Ciekawi?
To czytajcie dalej bo to nie koniec niespodzianek. Z tego też powodu narzuciłam  sobie deadliny, aby jeszcze bardziej się zmotywować do regularnego pisania dla Was.
Od jakiegoś czasu wspominałam wam, że szykują się zmiany i kilka nowych projektów pojawi się na blogu. Teraz mogę wam jeden zdradzić, a mianowicie mowa o Instagramie do bloga. Zapewni on szybszy kontakt z wami, ale także nareszcie mam wystarczającą ilość czasu, aby to prowadzić tak jak chciałam i sobie założyłam. Wy także korzystacie na obserwacji gdyż jako pierwsi będziecie wiedzieli o nadchodzących wpisach 😉
I właśnie tam możecie zapoznać się z rozpiską wpisów na listopad, zapraszam was serdecznie.
Trzecie, już ostatnia rzecz na dzisiaj to duży projekt, który pochłania większość mojego czasu od kilku miesięcy. Jednak TUTAJ wam nic nie zdradzę, ale wypatrujcie uważnie bo na Instagramie z pewnością  się coś pojawi i to wkrótce... 😉

Miłego dnia!

Kilka inspiracji na poniedziałek ❣️











3 komentarze:

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger