No i pół roku minęło...!|Postanowienia i cele na 2018|


Hej kochani,


Po krótkiej przerwie i regeneracji wracam do Was z podsumowaniem pierwszej polowy roku. Siedem miesięcy już za nami, i teraz przyznawać się kto wytrwał i  wypełnił postanowenia, a kto się poddał i odłożył to na nastepny rok?
Nie pozwoliłam sobie na leżenie i kilka rzeczy już wykreśliłam z listy tegorocznych postanowień, a co konkretnie?
Otóż...


Moim priorytetem na ten rok było przygotowanie się i zdanie matury za pierwszym podejściem, i udało się! Maturka zdana, świadectwo odebrane, liceum skończone z w miarę dobrymi ocenami, jednak 3 z matematyki nie jest taka zła. Także pierwsza pozycja - done




Kolejną rzeczą były praktyki, które także zostały zaliczone z pozytywnym efektem. Trochę czasu poświeciłam, w klawiaturę postukałam i takim oto sposobem  już drugie referencje oraz wizja pracy na horyzoncie!



Następnym punktem było regularne ćwiczenia, które także wbrew pozorom nie zostało w tyle i pomimo wielu obowiązków wywiązałam się z ćwiczenia minimum 2x w tygodniu. A u was jak tam wasza siłownia? Wytrwale walczycie czy odpuściliście już? Nadmiar obowiązków to nie wymówka pamietajcie... jesli macie czas na dwa odcinki serialu, to macie też czas na godzinnny trening ;)

Picie wody... tutaj przyznaje się bez bicia bywa różnie... mam swiaodmość że powinnam pić więcej wody, dobrze wpływa na organizm, moją prolematyczną cerę, aktywny tryb życia zobowiązuje, ale samo jakoś tak wychodzi...tutaj zdecydowanie będzie trzeba bardziej się pilnować.




Dzisiaj tak krótko ale i konkretnie, zapraszam do poprzednich wpisów jesli Was jakiś ominął i piszcie jak tam wasze postanowienia.

Do następnego!

Poprzednie:

KOBIETY PODCZAS MUNDIALU





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger