Jesienna playlista/Autmn 2017/

Hej kochani,
No cóż ja tu będę się dużo rozwodzić, owszem długo mnie nie było , zrobiłam sobie dosyć sporą przerwę… pewnie jesteście ciekawi dlaczego ?
Tez bym chciała wiedzieć...
Na początku był za to odpowiedzialny brak czasu i organizacji, klasa maturalna weszła z buta, nie pukając nie prosząc od razu zawaliła cała swoją masą wszystko i to w dodatku na raz! Więc było trudno znaleźć czas na cokolwiek poza szkoła… potem…. No cóż nauka szkoła i gdy siadałam i chciałam coś napisać to co się działo? Jakas blokada twórcza, wiele razy starałam się coś napisać ale zawsze po kilu pierwszych linijkach gdy to czytałam stwierdzałam że jedynie gdzie to się nadaje to do kosza , było złe, niedobre zbyt oklepane itd. I tak co siadałam chciałam coś tam nabazgrać z tyłu zeszytu, tam to zostawało i nie działo się z tymi myślami nic kompletnie co było dosyć przygnębiające i irytujące. Jednak pewnego dnia irytacja była już zbyt duża i stwierdziłam chce wrócić brakuje mi tego, dzielenia się swoimi myślami, muszę po prostu usiacsc napisać i nie zastanawiać się czy jest to dobre czy nie bo w takim tempie to nigdy niczego już tutaj nie wstawię.
Moi drodzy powoli staram się wracać do tego co kocham i co sprawia mi radość czyli blogowanie, dzieleni się z Wami tutaj swoją częścią  życia, codzienności, swoich przemyśleń i problemów. Ne będę ukrywać ze ta przerwa mnie rozleniwiła a wręcz sprawiła że się zablokowałam trochę w pisaniu ale pracuje nad tym i staram się patrzeć mniej krytycznie na swoje prace.  Teraz już bez zbędnego rozpisywania się przechodzimy do playlisty z ostatniego czasu.

W ostatnim czasie słuchałam różnych rzeczy począwszy od muzyki klasycznej az do rapu
Zapraszam! :)

1# The pink Panther Theme Henry Mancini


2# Brute i Elena Lorenc Michal


3# Empty Olivia O'Brien



4# Find What You're Looking For Olivia O'Brien



5# Number One Pilule Bleue




6# Tuesday Danelle Sandoval



7# Bom Bidi Bom Nick Jonas


8# If I'm Lucky Jason Derulo




9# Let All go Birdy+ Rhodes




10# Don't forget About Me Cloves




11# Kodaline The answer



Teraz przejdziemy do tej mniej spokojnej części

12# Zeus - Z żoną (SzUsty Blend)


13# Bezczel x Kękę - Jesteś Moim Numerem Jeden (Biszu Blend)




14# PlanBe ft. ReTo - Piszę tekst (prod. Lanek)

 I ostatnia piosenka, której słucham wciąż i wciąż została nagrana przez studio Acantus i wspaniałą ekipę, musicie tego przesłuchać! Utwór pochodzi z Musicalu 'Hamilton'
15# Studio Acantus - Alexander Hamilton (finał czwartego sezonu)



A kiedy nie mam na nic stad ochoty wtedy z pomocą przychodzi mi gotowa playlista.





To już wszystko kochani, cały mój zbiór który towarzysz mi każdego dnia zapraszam do przesłuchania w wolnej chwili.
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger