Co tam ciekawego? Tydzień na zdjęciach


Hej kochani

Przychodzę do Was dzisiaj z czymś innym a mianowicie z tygodniem w wersji zdjęć.
Ostatnie dni mam strasznie zatłoczone mnóstwo pracy zarówno w szkole jak i poza nią, czasu brakuje pomimo to  staram się wszystko sobie planować i powiem Wam że całkiem mi to wychodzi.
Ostatnio było też mniej postów ale to właśnie  wynika z nadmiaru obowiązków,  jednak ten tydzień zapowiada się trochę luźniejszy więc mam nadzieje, że trochę więcej uda mi się wrzucić.
Pogoda w Warszawie ostatnio ma takie wahania, że nie wiadomo co robić i jak się ubierać pięć minut i pada deszcz grad a zaraz wychodzi słońce.
A teraz zapraszam was na zdjęcia, przygotowałam dla Was coś innego bo w ostatnim czasie było dużo testów kosmetycznych i rzeczy z serii beauty, czas na coś luźniejszego.

























Dziękuje
Zapraszam do obserwacji i poprzednich postów :

Muzyczny przeglad tygodnia
Wiosna i złoty pyłek
Motywacyjny post

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger