Wiosna&Złoty Pyłek

Hej kochani

Na dziś przygotowałam dla Was paznokcie w wiosennym klimacie.
Pogoda coraz ładniejsza więc zaczynamy sięgać po wyraźniejsze kolory, wszelkie pastele a nasze zimowe bordy, burgundy i czernie zostawiamy.
Ja dzisiaj pobawiłam się ze złotym pyłkiem, zobaczmy jak to mi wyszło!

A więc zaczęłam od nałożenia lakieru z Lemax jednak kolorku wam dokładnego nie podam bo go nie ma na produkcie, wstawię  wam niżej zdjęcie.
 Potem na lakier nałożyłam jedną warstwę odzywki aby dodatkowo utwardzić paznokcie
A następnie zaczęłam zabawę z brokatem a konkretniej jak pisze na pudełeczku 'syrenką' nie powiedziałabym, że otrzymałam czysty efekt syrenki jest to raczej bardzo drobny brokat no ale cóż kto wiedział jaki efekt otrzymamy.























1 komentarz:

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger