Back to school Q&A




Hej kochani,
Dziś 22 sierpnia i pierwszy post z serii Back To School .
Szkoła zbliża się wielkimi krokami a myślę że prznajmniej większości marzy się jeszcze taki miesiac na odpoczynek od wakacji , przydałby się no ale coż aż tak dobrze nie mamy. Idzie jesień , krótsze dni , niższe temperatury, brzydka pogoda za oknem i brak chęci do nauki , ja w jesień nie istnieję wręcz , mogłabym cały ten brzydki okres przeleżeć w łóżku z ciepłą herbatą i serialami, które wracają własnie we wrześniu. Nikomu sie raczej nie chce w tym okresie pracować i ja nie jestem produktywny w tym czasie, swój dzień najchętniej zaczynałabym od godziny 11 a nie od 6 jak w więszkości pewnie będę musiala. Dobra koniec narzekania i negatywnych myśli przejdżmy do pytań ze szkolenej serii.

Do której klasy idziesz po wakacjach?
  
W tym roku idę już do 2 klasy liceum, z jednej strony się cieszę bo bliżej do końca niż do początku ale za rok matura, zaczynają się rozszerzenia , niby mniej przedmiotów a coś czuję,że wcale nie będzie łatwiej.

 
Wolisz plecak czy torbę? 

Zdecydowanie wolę torbę, tak naprawdę od 1 gimnazjum na nią pada mój wybór co roku, jest mi tak wygodniej pomimo, że czasami mam więcej do zabrania.


Do szkoły chodzisz na piechotę czy ktoś cię podwozi/jeździsz busem?

Do szkoły jeżdzę autobusem gdyż mam około godziny drogi przy dobrych wiatrach 40 minut ale to naprawdę drogi muszą być puste.

 
Mocno malujesz się do szkoły czy stawiasz na coś delikatnego?

Nie mam do szkoły jakiegoś specjalnego makijażu, jest to raczej coś delikatnego, zazwyczaj podkreślam oczy troszkę mocniej jakąś kreską ale to by było na tyle z moich szaleńst makijażowych do szkoły.

 
Masz szafki w szkole?
Tak , mam to szczęście ze są te szafki  u mnie w szkole. 

 Jakie masz wrażenia po pierwszym roku w szkole średniej?

Ze szkoły jako ze szkoły , klasy jestem zadowolona, poznałąm świetnych ludzi, spędzam fajnie czas. Jesli natomias chodzi o naukę to powiem Wam, że ja odczułam duży przeszkok jeśli chodzi o gimnazjum , zwłaszcza na poczatku był rzut na głeboką wodę i potrzebowałam czasu żeby się przestawić, jesli chcecie więcej poczytać jak to było ze mną i moją przygodą z liceum , wyborem i pierwszym rokiem zapraszam do postu , który macie w linku.

Wrażenie po pierwszym roku w Liceum  

 
Jak w klasie zareagowali na to, że prowadzisz bloga?

W sumie w klasie nikt nie wie żę bawię się w internecie i mam bloga oprócz mojego chłopaka i przyjaciółki. NIe czuje potrzeby żeby każdy wiedział , raczej wole zachować to dla siebie , to jest moje miejsce w sieci gdzie jestem tylko ja i nikt ani nic nie wytycza mi co mogę a czego nie.


Dobra kochani to by było na tyle w dzisiejszym poście, korzystajcie z wakacji i bawcie się póki jest czas ;)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger