Tag : Mój pierwszy raz

Hej kochani
Na początku chciałam was przeprosić ,że tak długo mnie nie było ale trochę się ostatnio działo , wiele rzeczy nie zawsze przyjemnych ale nie wracajmy do tego , tak więc już jestem i wracam do was , pełna energii i z wieloma pomysłami.
Przejdźmy może do postu a konkretniej tagu który na dziś przygotowałam abyście mogli mnie lepiej poznać i dowiedzieć się kilku faktów , zaczynajmy !

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością ( pierwszy chłopak ) ? .
Nie , nie rozmawiamy raczej ani nie utrzymujemy jakiegoś szczególnego kontaktu czasami się spotkamy ( wspólni znajomi ) ale raczej mamy pozytywną relację .
 
2 . Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy ?
Pierwszy napój alkoholowy z tego co pamiętam to był szampan i było to jakoś w 3 gimnazjum.
  
4 . Jaka była pierwsza osoba , która do Ciebie dziś napisała ?
Dzisiaj pierwsza była moja Natalka ;3

  5. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc ? 
Wydaje mi się , że pewnie u jakiejś koleżanki i to były jeszcze czasy podstawówki (?)

   6. Co było pierwszą rzeczą jaką zrobiłaś dziś  ? 
Przeczytałam poranny spam ;3




  7. Pierwsza złamana kość ? 
Jak na razie nie miałam nic złamane, tylko raz skręciłam kostkę.

8 . Pierwszy pierceeng ?
Jak miałam 5 lat mama zabrała mnie na przekucie uszu , ale planuje drugą dziurkę w uchu.

9 . Twoje pierwsze zwierzątko domowe ?
Piees zdecydowanie 

 10. Pierwszy film, ktory pamietasz?
Wczoraj oglądałam Greese , polecam

Love,Natka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger