Przegląd muzyczny tygodnia

Hej kochani
Ostatnio trochę zaniedbałam swoje obowiązki ale nie tylko bloga bo szkołę też. W ostatnim czasie moja organizacja zniknęła całkowicie , nie mam pojęcia co się dzieje ale muszę wrócić znowu do ''obiegu" i się kupić .
A teraz przejdźmy do przeglądu bo pojawiło się kilka nowych piosenek.


Oczywiście nie obeszło by się bez rapu , którego ostatnio było sporo także :
  • South Blunt System - Była chłodna - często wracam do tej piosenki 
  • Popek x Matheo ft. Matheo - Nie mów mu nic 
  • Rozbójnik Alibaba ft.Chada , Kroolik Underwood - Zosia
  •  SzpaRAP - YouTuberki vs Hejterzy ft. Red Lipstic Monster , Mówiąc Inaczej i Lisie Piekło 
  • B.R.O - Twoja kolej
  • Young Multi - Nie wiem 
Poza tym :
  Elle King - Ex's & Oh's 
 Shawn Mendes - Stitches 
Lana Del Rey - You Can Be The Boss
 Ariana Grande - Focus

1 komentarz:

  1. South Blunt System- mój ulubiony zespół też często wracam do tej piosenki, a Szparap również mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger