Inspiracje i Motywacja







Hej kochani

W dzisiejszym poście trochę inspiracji i motywujących cytatów, które zachęcają mnie do działania.
Skąd ja czerpię inspiracje ?
Na pewno z życia , z codzienności , z innych blogów i różnych stron, które wam tutaj podaj.

  •  we heart it 
  • zszywka
  • tumblr
  • lubimyczytac / cytaty 
 ,,Every day is a second chance "



,, ...kazdy człowiek jest jak księżyc , ma swoja  drugą stronę , której nikomu nie pokazuje "



,, Twój los zależy od twoich nawyków "

,,
Nigdy nie wzniesiesz się ponad to, czemu nie chcesz spojrzeć w oczy"


,,Nie można otworzyć nowego rozdziału w życiu, czytając po raz kolejny ostatni".


,,





,, Ty jesteś reżyserem własnej przyszłości ''


,,The only way to do great work is to love what you do ''

 ,, Motywacja jest tym co pozwala ci zacząć , nawyk jest tym co pozwala ci wytrwać "


 ,, Myśląc pozytywnie przyciągasz pozytywne zdarzenia "


 Ostatnie 4 zdjęcia są mojego autorstwa z Włoch i Wenecji mogę wam zrobić fotorelacje z tych wycieczek w postaci zdjęć , jeśli chcecie piszcie w komentarzach koniecznie ;)

love,Natka

3 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię zainspirować się na tumblr lub na fotoblogu :))
    Mój blog-klik♥ - Zapraszam, dopiero zaczynam :)



    OdpowiedzUsuń
  2. cytaty super ;)
    czekam na fotorelację ;)
    pozdrawiam,
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię poszperać na tych stronach. Czasem również szukam na nich inspiracji. Myślę że oprócz tych stron tak właściwie wszystko może nas zainspirować.
    Fajnie by było gdybyś dodała tą fotorelację.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger