★ ☆ Ulubiency grudnia 2015 ★ ☆







Hej kochani

1. Filmy
W tym miesiącu nie obejzałam zbyt wiele ale coś się znajdzie
Kwiaty na poddaszu i druga część
A jeśli ciernie



2.Kosmetyki 
W tym miesiącu głónwie stawiałam na nawiżenie mojej skóry i używałam olejku arganowego firmy Ava , który wam goraco polecam. Dostaniecie go  miedzy innymi w drogeri Hebe.
Został on mi polecony i jest świetny , głęboko nawilża naszą skórę.




3.Coś dobrego i nowego 
W grudniu przyznam się wam , że piłam dużo herbaty i dużo herbat testowałam i natknęłam się na Irving -tea coctails poziomka i wanilia . To jak ta herbata pachnie gdy się ją przygotowuje to jest wielki plus , ma fantastyczny zapach jak i ciekawy smak.
Na co dzień w chłodne dni również zaopatrywałam się w coś ciepłego do picia dzięki mojemu kubkowi termicznego, który jest świetny , nie cieknie jak moje pozostaje nie ważne w jakiej jest pozycji w torbie .



4.Muzyka
Jeśli jesteście ciekawi co figurowało na mojej play liście zapraszam was na  Przegląd muzyczny i świąteczna playlista


5.Zdjęcia z grudnia & grudniowe  inspiracje 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger