★ ☆23 grudnia - Day With Me ! ★ ☆

Hej kochani

Jutro już święta , chyba tak właśnie powinnam zacząć tego posta, tak myślę ...
Wszyscy się tak ekscytują tymi  nadchodzącymi świętami a szczerze mówiąc ja w tym roku nie czuje tych świat tak bardzo jak w latać poprzednich ... chyba się już starzeje xd

Ale przejdźmy to sedna zamysłu tego postu czyli mojego jakże ciekawego dnia WOLNEGO tak to należy podkreślić gdyż wczoraj byłam ostatni dzień w szkole na wigilii i ostatni raz w tym roku zagościłam w tej placówce edukacyjne i nareszcie upragnione dni wolne nadeszły , potrzebowałam ich bo byłam już zmęczona i czekałam tylko na święta.

Dzisiaj się mniej więcej wyspałam bo wstałam o 10 , zaczęłam dzień od dobrego śniadania i ubierania choinki ,wiem wiem późno no ale cóż dopiero do mnie dotarła .
 Potem wybrałam się na małe zakupy aby kupić ostatnie drobiazgi przed świętami.
Nadszedł czas aby oczywiście spakować prezenty na jutro co mi poszło całkiem sprawnie.
Zrobiłam również małe DIY , rezultat będziecie mogli zobaczyć w następnym poście .
Oczywiście nie obeszło się bez bałaganu po moim mały DIY, więc sprzątnie było  nieuniknione .
Teraz nadszedł czas aby nadrobić zaległości w internecie ,ogarnąć fb, bloga  i inne rzeczy.
Do południa nie miałam czasu i chęci wchodzić gdziekolwiek czy to fb czy inne social media.


Ale dobra koniec , dużo tekstu teraz czas na zdjęcia ! 
Ale jeszcze wam powiem ze dzisiaj była piękna pogoda jak na grudzień i było bardzo ciepło !





















Chciałam wam jescze życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI <3
Love,Natka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger