Podsumowanie 2015 I Podziękowania!!

Hej kochani

W tym poście podsumuje te pol roku w czasie , którego jestem tutaj w blogosferze i działam jako blogerka .
Chciałam wam przede wszystkim bardzo mocno podziękować za wszystkie komentarze i osoby , które zostały ze mną na dłużej mam nadzieje ze tych osób będzie z czasem co raz więcej . Dziękuję za te ponad już 2000 wejść na mojego bloga !:)
Nowy rok mam zamiar zacząć pełną parą , mam nadziej że powiedzie się wszystko po mojej myśli Jeszcze raz Wszystkim bardzo dziękuję i do usłyszenia w Nowym Roku !

Najchętniej odwiedzane posty :
1.Ulubieńcy Grudnia 
2.Muzyczny przegląd tygodnia

Nowe posty :
1. Day with me
2.Świąteczne DIY

Love,Natka



5 komentarzy:

  1. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w te święta, no i spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione życzenia: Wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń. :-)
    Obserwuję.

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger