Dużoo informacji + Blogo-sfera ?!

Hej kochani
Jestem ! Wróciłam po małej nieobecności, no ale święta święta i  takie tam - sami wiecie pewnie najlepiej ile się dzieje w święta. Nie ukrywam , że potrzebowałam też chwili oddechu , aby nabrać dużo pozytywnej energii i wrócić do was z dużo ilością pomysłów i pozytywnej energii .
Także już jestem, wracamy do 'normalności', w poniedziałek wracam już do szkoły , koniec wolnego jak na razie , wszystko się unormuje a teraz małe ogłoszenie.

W czasie tych świąt , powiem wam że pracowałam dla was nad pewna akcją - BLOGO-SFERA.
Jesteśmy grupą blogerek , które kochają to co robią i chcą jeszcze bardziej  zbliżyć się do swoich czytelników.

Zapraszam was serdecznie na snapchata, który w dzisiejszych czasach jest bardzo popularny i ułatwia nam - blogerom kontakt z wami ale i również wy możecie poznać nas lepiej !

Zapraszam was serdecznie również na Facebooka , Instagrama oraz Aska gdzie możecie nam zadawać pytania .

Zapraszam Was Serdecznie !
Love,Natka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger