#Wtorek

Hej kochani  ♥
Co tam u was ? 
Powiem wam , że mi czas szybko leci ostatnio niedawno była niedziela a juz jest wtorek . 
Kilka ocen mi już wpadło hehe.
Co ja dziś robiłam ... hm 
Wstałam około godziny 6 , autobus przyjechał 6.44.
Do szkoły jadę koło godziny ;/
Większość czasu spędziłam właśnie w edukacyjnej placówce gdyż do godziny 15 ...
W domu byłam o 16 .
Stwierdziłam , że mam ochotę napisać dla was posta , usiadłam zaczęłam pisać .
Tak właśnie wygląda mój typowy dzień.
W sumie to stwierdziłam , żę od tego tygodnia zacznę się solidnie uczyć ... ale jak na razie mi to nie wyszło eh
Do 20 października muszę się nauczyć jakieś 86 pytać na egzamin z bierzmowania , jak na razie umiem może 6 ... ta #pilnauczennica 
Teraz dopiero zauważam jak dużo nauki jest w liceum ... z każdego przedmiotu , ja przychodzę do domu i nie mam na nic czasu dosłownie , dzisiaj akurat znalazłam chwile aby usiąść i popisać do was.
Dobra lecę robić matmę # help me 

 Piosenki ,które mi dziś towarzyszą są  to :

Selena Gomez - Good for you  
Katy Perry - Roar 
Bob One Da jz  siebie wszystko 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger