Nareszcie piątek..

Hej kochani
Dzisiaj nareszcie piątek ... długo czekałam na weekend , strasznie mi się dłuzyły te dni .
Jestem zmęczona po tym tygodniu, nie mam siły i potrzebuje odpoczynku . Ten tydzień był naprawde cięzki , dużo nauki , kilka gorszych ocen , zimno ciemno , mało snu ... mogłabym tak wymieniac ale to nie ma sensu. Tak mi się nic nie chce że masakra... już czuje ze zaczeła się jesień .
Nie mam chumoru , chodze rzygnebiona , najchetniej całe dni spedziłabym w moim ciepłym wygodnym łózku z dobrym jedzonkiem. A propo jedzenia ostatnio strasznie mam ochote na słodkie.
Ostatnio moim ulubionym kolorem jest czarny , taki mój bezpieczny kolor na jesień .
 W weekend czeka mnie poza tym sporo nauki więc zapowiada się intensywny weekend i weź tu człowieku odpocznij ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger