#Back to school - Haul ! ♥

Hej kochani

Dzisiaj przychodze do was z troche krótszym postem ponieważ będzie to haul zakupowy przyborów.
 W tym roku tak jakoś wyszło że naprawdę mało rzeczy kupiłam , nie wiem może to już wiek , w końcu idę do liceum i nie będzie mi już chyba potrzebne tyle rzeczy . Tak jak już mówiłam niedużo jest tych rzeczy ale zapraszam do zapoznania się z nimi :)
Uprzedzam wszelkie pytania typu ,, tylko tyle masz zeszytów ''? Nie , ale stwierdziłam że nie ma sensu pokazywać wszystkich książek i zeszytów więc symbolicznie zrobiłam zdjęcia kilku.



A tutaj macie jeszcze zdjęcia torby , przepraszam za jakość i tło ale zależało mi aby ten post wrzucić dzisiaj a nie miałam za dobrego już światła o tej godzinie.
Torba pochodzi ze sklepu Croop, jęsli jesteście ciekawi co się w niej znajdzie i chcielibyście zobaczyć What's on my school bag , piszcie w komentarzach :) Może nagram to  w postaci filmu ale to od was zależy czy chcecie i w jakiej formie , jestem otwarta dla was :) 

 

Serdecznie dziękuje za wszelkie komentarze :)
Natka

7 komentarzy:

  1. Te zeszyty są naprawdę świetne!

    http://lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta torba z Croppa! Sama z chęcią bym taką nosiła, jednak ze względu na kręgosłup jestem skazana na plecak :D

    Obserwuję!
    Zapraszam, na blogu już jest nowy post ;) Miło byłoby mi zobaczyć Twój komentarz!
    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem troszkę przerażona ze będzie mega ciężka no ale zobaczymy ;) Dziękuje bardzo bardzo za obs , napewno wpadne <3

      Usuń
  3. Świetne zeszyty, masz racje. Symboliczne zdjęcia wystarczą! Świetny post! Zapraszam również do mnie - lucyandalexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam serię back to school ♥
    a zeszysty przepiękne :)
    http://xxpatiksxx.blogspot.com zapraszam do mnie również na back to school :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zeszyty i bardzo ciekawy blog :)

    Zapraszam http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger